soijaa pukkaa soijaa pukkaa
:D :D
Niin rento Shibekuva Niin rento Shibekuva
hyvää joulua :3 hyvää joulua :3
mustata.com mustata.com
Tässä on todellista asiaa ruokavaliosta Tässä on todellista asiaa ruokavaliosta
Mietaa pistää tarjoten? Mietaa pistää tarjoten?
irl kissatyty irl kissatyty
Maastoauto Maastoauto
oispa oispa
MarioWau MarioWau
mielipide mielipide
joulusnib joulusnib
Pettymyskokoelma Pettymyskokoelma
Jalkani saavat pohtimaan asioita Jalkani saavat pohtimaan asioita
Kissagifejä Kissagifejä
Peruskommari Peruskommari
Kielletty sankari Kielletty sankari
tissi :3 tissi :3
Kuvaotokset #5 Kuvaotokset #5
project red project red
I'M ON SHROOMS I'M ON SHROOMS
POWERCYAN - Disciples of the Night POWERCYAN - Disciples of the Night
Alison Gold - Chinese Food Alison Gold - Chinese Food
 1 192 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 25.10.2017 08:00:58
[ + 4 - | ]

Vitun Seppo

[1693] [0.jpg] [0.03 MB] [400x400] [] []
0.jpg

sperma

(88)  · 

naama

(123)  · 

ulla

(6)  · 

taalasmaa

(9)  · 

seppo

(37)
27.10.2017 21:53:23
#4827 [+-] Piilota Suosittele

>>4768
Olet tylsä! Sehän on aivan loistavaa huumoria! Ihmiset ottavat sen aivan liian tosissaan. itse katon sitä sen huumorin takia, kun se on vaan niin helvetin paska että on jo niin hyvä. Sen takia mä sitä fanitan. Joka jaksossa on hyviä letkautuksia. Jaksojen nimetkin on yhtä huumoriryöppyä. :D

[ 3 viestiä | ]