taas vitun tarpeellinen kuvakommentti taas vitun tarpeellinen kuvakommentti
Slayjerin muija Slayjerin muija
Kaikki ovat kauniita Kaikki ovat kauniita
Paitoja Paitoja
Empire Perse :D Empire Perse :D
Wannabe Damme Wannabe Damme
BIC kynä BIC kynä
Minun ヽ(^‥^=ゞ) Minun ヽ(^‥^=ゞ)
pilviveikon hymynaama pilviveikon hymynaama
Mistä olisin voinut tietää Mistä olisin voinut tietää
megafooni megafooni
Sormuksen teko Sormuksen teko
Kuutio Kuutio
Väärä parkki Väärä parkki
Boset Boset
The Harpoons!.jpg The Harpoons!.jpg
Näin saat miehen kyyneliin... Näin saat miehen kyyneliin...
Hörps Hörps
R.I.P. R.I.P.
vittu anime tissit vittu anime tissit
Oikeus ja kohtuus Oikeus ja kohtuus
Ei naurata bendele >:3 Ei naurata bendele >:3
Kirjoituskone Kirjoituskone
Tyttö muuttuu Segwayksi Tyttö muuttuu Segwayksi
@-
 1 035 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 23.08.2018 20:00:09
[ + 10 | ]

Paris oppii uutta

[16433] [Paris-oppii-uutta.jpg] [0.06 MB] [809x839] [] []
Paris-oppii-uutta.jpg

paris

 · 

hilton

 · 

persesilmälampi

 · 

ranua

23.08.2018 21:00:58
#86716 [+2] Piilota Suosittele

Voi vittu kun on Juha Vuorisen naama pitäny sutata. Aika turhaa muutenkin tällänen "sensurointi". Ihmiset postaa ne twiitit kaikkien näkyville julkiseksi.

23.08.2018 21:32:19
#86738 [+1] Piilota Suosittele

>>86716 Ei muuten postaa! Sellaset ihmiset joilla ei ole laitetta internetin selailuun eikä internetyhteyttä, ei niitä näe! Eikä sokeat!

23.08.2018 21:52:49 | 21:57:42
#86744 [+1] Piilota Suosittele

>>86716
>>86738

Tärkeämmäksi kysymykseksi tässä nousee se että miksi Hra. Vuorinen seuraa Paris Hiltonia twitterissä.

Edit: koska tuntien tämmöiset twitterit missä on miljoonia seuraajia

a)Paris itse ei näe mitään näistä vastauksista
b)joista kukaan ei voi sihtiä järkevää kommunikaatiota semmoisesta 2-3 viestiä/sekunti tahdista
b)joten hänellä on sosiaalisen median vastaava, joka nakkaa "raadon" framille aina välillä, että twittertili pysyisi relevanttina

23.08.2018 22:00:15
#86748 [+1] Piilota Suosittele

>>86745

Luulis löytyvän parempiakin paikkoja stimuloida itseään.

Vaikka katsella pihkaista oksankoloa.

Tämä on toki vain henkilökohtainen mielipiteeni.

[ 5 viestiä | ]