ritariässä 2025 ritariässä 2025
setämiehen sänky setämiehen sänky
Kohtelias keskustelu kahden pajeetin välillä Kohtelias keskustelu kahden pajeetin välillä
Ihana nainen Ihana nainen
Peppu Peppu
isä, miksi sinulla on avanne isä, miksi sinulla on avanne
Oliver Priimägi - SDP - Tampere Oliver Priimägi - SDP - Tampere
persettä persettä
killdozer did nothing wrong killdozer did nothing wrong
Ihana nainen Ihana nainen
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Trump antaa itsellensä palkinnon Trump antaa itsellensä palkinnon
se tietää se tietää
suvakit suvakit
vuosi vuodelta vuosi vuodelta
romanttista romanttista
zippit zappat zappat zippit zappat zappat
el barto el barto
toimintaohje perjantaille toimintaohje perjantaille
vahdin karkkejasi vahdin karkkejasi
halikasa halikasa
engine kaput engine kaput
Woke trek Woke trek
Setämies ei saanut mitään Setämies ei saanut mitään
 870 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.08 MB, 1 tiedosto, 22.08.2018 19:04:31
[ + 4 - | ]

Sairas maailma vol. 2

[16387] [1534937416584.jpg] [3.08 MB] [3864x3072] [] []
1534937416584.jpg

sairas

(18)  · 

maailma

(19)  · 

mielisairaus

(54)
22.08.2018 20:55:15
#86292 [+-] Piilota Suosittele

86233


Olen oikeasti samaa mieltä. Sota tekisi hyvää ihmisille. Sodan jälkeen alkaisi jälleen uudestaan rakennus ja paremman maailman luominen. Toki sodassa kuolee ihmisiä, mutta niin kuolee sotaa edeltävässäkin tilassa. Maailma oli heti sodan jälkeen paljon parempi paikka. Töitä oli ja jengillä oli halu ja tarve saada elämänsä kondikseen. Nyt vain potkitaan päähän ja joku haluu enemmän kuin 10 000 muuta. En siedä sitä pätkääkään.

23.08.2018 08:10:26
#86435 [+-] Piilota Suosittele

Kysymys. Miksi "gender neutral" tai muunsukupuolinen aina pukeutuu ja käyttäytyy kuin vastakkainen sukupuoli? Olikohan se Inhimillinen tekijä Yleltä vai mikä, missä haastateltiin kahta entistä naisoletettua ja nykyistä muunsukupuolista/sukupuoletonta, ni ne oli MOLEMMAT HYVIN MIEHEKKÄITÄ. Jos on sukupuoleton, niin miks pitää korostaa sitten jompaa kumpaa sukupuolta? Todistaa vaan sen, että on olemassa vain kaksi sukupuolta, mutta ei osata valita kumpi halutaan olla ja sitten keksitään kaikenlaista hömpän pömppää, kuten sukupuoleton tai muunsukupuolinen. Anna mun kaikki kestää.

23.08.2018 12:00:37
#86462 [+-] Piilota Suosittele

>>86292
Sota tekis hyvää tälle pallolle. Siis kunnon rähinä, jossa poistuis vaikka puolet ihmispopulaatiosta. Toisaalta joku tautikin sen vois tehdä. Porukkaa kuolis, mut selviytyjille avautus ihan uudet mahdollisuudet ja ehkä tällä pallollaki ois sitten saumaa...

05.07.2024 08:08:07
#632329 [+-] Piilota Suosittele

luulenpa että suuri osa sukupuolettomaksi julistautuvista tekee niin vain koska haluavat liittyä muodikkaaseen aakkosjengiin vaikka homous puuttuu

[ 7 viestiä | ]