emätin emätin
KKKFC KKKFC
Miehet on valehtelevia sikoja Miehet on valehtelevia sikoja
Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4) Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4)
Se oli satasen seteli Se oli satasen seteli
Arskan vika Arskan vika
STRUTSI STRUTSI
kaurapuuroa kaurapuuroa
LOGE LOGE
Onko nuute hyvä? Onko nuute hyvä?
Anna mulle viinaa! Anna mulle viinaa!
Risto vanhenee Risto vanhenee
Hutisalo Hutisalo
Confused Tcat Confused Tcat
Taas se äijä selostaa outoja videoita Taas se äijä selostaa outoja videoita
smooth smooth
Katsastus Katsastus
Tulessa on hyvä olla Tulessa on hyvä olla
kosoloustien sukupuu kosoloustien sukupuu
Hieno mies Hieno mies
Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4) Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4)
melkein hyödytön kapistus melkein hyödytön kapistus
Suihkutteluja Suihkutteluja
Pamputin Pamputin
 830 näyttökertaa, 10 viestiä, 8.5 MB, 1 tiedosto, 02.08.2018 12:00:49
[ + 8 - | ]

Iinekselle kyytiä

[15603] [tiedosto.gif] [8.5 MB] [276x480] [] []
tiedosto.gif

mee

(8)  · 

ny

 · 

vittu

(110)  · 

tieltä

 · 

iiiiineeee

 · 

iines

(30)  · 

britti

(17)  · 

sotilas

(55)  · 

kävely

(21)  · 

vartia

02.08.2018 21:10:30 | 21:11:58
#79865 [+-] Piilota Suosittele

79857


Veikkaan myös sen puolesta että ns. kovat piipussa olisi enemmän turvallisuusriski. Paitti, jos ei joku brittiläinen "hevosen kadulle paskantamis"-laki määrää että pitää olla tujut loosterissa.

Hetko, tuossa videossa, eikö sillä ole joku aselukko tuossa liipaisimen/lippaan kohdalla?

edit: feikkivideo ja lavastettu tilanne, tuo ei ole oikea ase

02.08.2018 21:39:18 | 21:40:07
#79879 [+-] Piilota Suosittele

79873


7.62mm on häijy luoti, vaikka ei olisi "vaippaluoti" niin läpäisykyky ilman suojavarustusta on tappava keskivartalolaukauksella, puhumattakaan useammasta kudista.

Mutta katsoppa tuota asetta oikeasti videossa. Tämä taitaa olla osastoa "fake ; gay"

Täytyy sanoa jo senkin takia että, vartia varoittaisi aina, eikä kolaisi vain päälle.

02.08.2018 21:57:39 | 21:59:49
#79890 [+-] Piilota Suosittele

79886


No väännetään sitten rautalangasta. Kukaan (kuninkaallinen) vartia ei tönäisisi varoittamatta siviiliä ilman varoitusta.

Paitti, että tämä ei taidakkaan olla briteistä, vaan jostakin siirtovaltakuntapaikasta, mahdollisesti australiasta?

02.08.2018 22:02:10 | 22:02:38
#79893 [+-] Piilota Suosittele

79886


Olen minäkin ampunut pikakiväärillä ja sarjatulihaulikolla. Niissä oli kovat pesässä. Ainakin meni savikiekko rikki. En tykkää ampuma-aseista.

03.08.2018 10:37:05
#79971 [+-] Piilota Suosittele

>>79890
Noi kuningattaren joukot tuntuu useasti törmäilevän turisteihin ihan tahallaan ja huutavat vasta osuttuaan. Oli joku vidoe kollaasiki siitä joskus juutuupissa.
79867

Asehan on ihan oikea L85A2. Tähtäimen päällä vaan suojus, koska ammuskelu saa aikaan sekasortoa ja sillä saadaan aikaa muiden tulla apuun. Eli ensimmäisten laukausten ei ole pakko olla tarkkoja. Lipashan noissa tulee vähän niinku kainaloon. Ja epäilen, että siellä todellakin on kovat lippaassa. Muuten ois aika paska työssään, eli vartioida kuningatarta ja hänen asumuksiaan. Hehän kuitenkin ovat ammattisotilaita. Ainakin minun aikana Suomessakin SP vartijoilla oli kovat piipussa intissä, en tiedä sitten onko enää...

03.08.2018 12:05:09
#79993 [+-] Piilota Suosittele

79977 >>79983

Pikkasen tongin nettiä ja jossaki sanottiin, ettei noissa kaikissa ole kovia, vaan noilla hepuilla on jemmassa lipas tai pari minkä heittää äkkiä paikoilleen...

[ 10 viestiä | ]