Kirjaudu
Nollaa
Rekisteröidy
Etusivu
Mediat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Pylly
date night
äijien etkot
TampereenTero apustus
Wesley Willis - Rock n roll McDonald's
pompulat
Rikkaus II
Salaahipuli
Kirjoituskoukku
Gaben
"eivittumake" 2011
Ootteko kattonu?
mitähän tyttö mahtaa miettiä?
En tiedä
Oon vammane HD
Driver
Maalitilanteen taktiikkakuvio
max perstappen
snickersiä pukkaa
Läskeilläkkö vai ei läskeillä?
Pylly
Nopee ja raivopäinen
Ei toimi suomessa
Pläääh
Edellinen
Seuraava
⭰
@sonja
1 164
näyttökertaa,
0
viestiä,
0.36
MB,
1
tiedosto,
02.08.2018 05:52:26
[
+
12
-
|
]
⇥
Mitä sinä sanoit, neekeriankka?!
[
15599
] [
neekeriankka.mp4
]
[0.36 MB]
[854x480]
[
] [
]
Edellinen
neekeriankka
·
alfred
(10)
·
kwak
(8)
·
rasismi
(148)
Seuraava
[
0
viestiä | ]
Näkyvyystila
Sonja
⭰
Rasismi ja antirasismikysymyksiä
Rasismin toimitusjohtaja
Vihreäläski
Japanianiassa
jäätelöpuikko
say no racism
Yksi syy vähemmän asua australiassa
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.
vitun rasisti
Tätä varmaan kohta täälläkin
vahvaa sanomaa
Kotiäiti, ruoka ja Turku
Tolkun ihmiset
japanianialaista casual racismia
Juuri näin!
puola
Eikö asiakkaalla ole enää oikeutta edes valita
Sillekin on syitä
Puolestaloukkaantuja
Pure white
Propagandaa oppikirjassa: "Haluatko antaa mediatilaa pelkoj
Näyttä sinule kaapi paika
hehe
Oululaismies
⇥
+
12