lunta :3 lunta :3
Monskuulle, jos kelpaa Monskuulle, jos kelpaa
Pötköttelypaikka Pötköttelypaikka
Kieltokyltti Kieltokyltti
Antaa lasten leikkiä Antaa lasten leikkiä
>RÖMPSIS RÄMPS xDDD >RÖMPSIS RÄMPS xDDD
Imu päälle Imu päälle
@Hapsi_ @Hapsi_
Slayjer selvinpäin Slayjer selvinpäin
Köllötys Köllötys
Totta Totta
Howdy pardner Howdy pardner
Kenen profiilikuvasta inspiroitu? Kenen profiilikuvasta inspiroitu?
Sotaveteraani Sotaveteraani
Kylymä Kylymä
Juoppo Juoppo
Gamer cat Gamer cat
Iha vitu jepa Iha vitu jepa
virtuaali halaus virtuaali halaus
Nii Nii
minun paikka :3 minun paikka :3
Natsit ei ole runkkareita Natsit ei ole runkkareita
Isi isi isi isi isi isi isi Isi isi isi isi isi isi isi
Rento meininki :3 Rento meininki :3
 792 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 17.07.2018 22:31:47
[ + 10 | ]

Hautapaikka halvalla

[14967] [0.jpg] [0.01 MB] [262x269] [] []
0.jpg

vr

(39)  · 

juna

(143)
17.07.2018 23:15:26
#75288 [+-] Piilota Suosittele

Postipaketti tulis halvemmaks, tosin hautapaikkaa "Postin logistiikkakeskus 10100" vois olla omaisten hankala tulla katsoon ja itse arkku kun seikkailis milloin logistiikka keskuksessa, milloin kuljetuksessa ja välillä perämetsän asiamiespostissa vaikka paketti olisi osoitettu keskustakokoomuksen helsingin krematorioon.

[ 4 viestiä | ]