Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 177 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

gondola brofessional gondola brofessional
ebin servetti XDD ebin servetti XDD
Lannisder Lannisder
Splörs Grand Prix Splörs Grand Prix
fugged fugged
pudro pödre pudro pödre
Helvetisti aamuja Helvetisti aamuja
Valapäivä Valapäivä
Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta
lendogone lendogone
SNIBETI SNAB RAVE X--D SNIBETI SNAB RAVE X--D
VMDL VMDL
Räjähdi Räjähdi
Musdalais spurdo :DDDD Musdalais spurdo :DDDD
leiri leiri
luge im your fadher luge im your fadher
isis spärde isis spärde
sneig sneig
hesburger hesburger
Vidun joni Vidun joni
hidler hidler
saamelainen saamelainen
Torilla tavataan :DD Torilla tavataan :DD
Ruodsi has been vallattu's :DDD Ruodsi has been vallattu's :DDD
 1 158 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
29.01.2022 22:35:11
[ + 11 | ]

Spurdo

[61194] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1075x986] [] []
tiedosto.jpg

spurdo

(377)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
30.01.2022 02:41:34
#543654 [+-] Piilota Suosittele

taitais saada suomi takkiin kun löllykkä nynny nuoriso olis suomea puollustamassa. "Mun wifi ei toimi". "Kännykkä pitää ladata"

30.01.2022 07:07:27 | 07:07:41
#543663 [+1] Piilota Suosittele

>>543604
"no ragrets" sanoi eräs vanha tatuointikin :D

>>543654
Höpsis, nuorisossa on vielä jäljellä kunnon tekijätyyppejäkin. Ei pidä liikaa takertua "huonoihin omenoihin", vaikka niitä olisikin olevinaan joka sukupolvi kerrallaan enemmän.

30.01.2022 12:20:37
#543732 [+-] Piilota Suosittele

>>543654 Se on jännä miten nuorisoa aina haukutaan. Jos se pitää paikkaansa nii miten helvetissä tämä maa on kehittynyt kun kaikki sukupolvet on ollu velliperseitä?

07.04.2024 11:05:17
#612713 [+2] Piilota Suosittele

>>543732
>>543654
Mä kävin intin 2002 ja silloin oli sama laulu. "ei tää i-nuoriso pärjää jäkä jäkä" todellisuus on toinen, Suomesta ulkomaille sotilaiksi lähtenee ovat todenneet että se toiminta ulkomailla on aivan järkyttävää ja kaaottista. Suomalainen häröpallo on taktinen verrattuna heidän toimintoihin. Eräs sanoi, että ennen lähtöä ajatteli ettei Suomella ois mitään mahdollisuutta ryssiä vastaan. Nyt sama mies sanoo, että Euroopassa Suomella on parhaimmat mahdollisuudet ryssiä vastaan.

Nämä jotka mussuttaa nuorisosta, eivät tiedä mistään mitään. Viime kertauksissa oli just noitä about ~20v ensikertaajia, sekä niiden energiaa tarvitaan. Ne juoksee rinkka selässä, kun tällänen nelikymppnen äijä konttaa perässä. Kun imnä pääsin kuorma-auton lavalta alas, nämä kiimakollit juoksi jo pitkällä mettässä huudellen kontakteja (ei se tinder :D) sekä muita taisteluilmoituksia

[ 6 viestiä | ]