Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 177 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

Schnibben Schnabben Schnibben Schnabben
Kipinä Kipinä
paskaks män painovoima paskaks män painovoima
Uncle Spurdo :---DDD Uncle Spurdo :---DDD
bönd bönd
mengele mengele
RiBul antaa siivet RiBul antaa siivet
spurdo borgir spurdo borgir
äkkiä siwaan äkkiä siwaan
conqistadorid conqistadorid
viikingitkö keksi spurdon viikingitkö keksi spurdon
greeper greeper
Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta
Tykimies Tykimies
Yligersandin normipäivä Yligersandin normipäivä
ratsu ratsu
lendogone lendogone
Turppi Intissä Turppi Intissä
Spurdo - The Story of Viljami 1-2 (Realisti) Spurdo - The Story of Viljami 1-2 (Realisti)
ES and CS ES and CS
kawaii kawaii
Spurdo gollaasi :DDD Spurdo gollaasi :DDD
Torilla tavataan :DD Torilla tavataan :DD
arbeit macht spurdo arbeit macht spurdo
 894 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
05.09.2021 12:38:17
[ + 1 | ]

gäsi irdi

[56421] [kasi-irti-burana-auttaa.png] [0.05 MB] [938x609] [] []
kasi-irti-burana-auttaa.png

käsi

(113)  · 

burana

 · 

vemppa

 · 

spurdo

(377)  · 

meme

(455)
05.09.2021 13:12:47
#497881 [+3] Piilota Suosittele

Mene veksiin, 3 rinnakkaista rakkulaa puhjennut kantapäässä jossa n.3-4 cm pitkä haava.
Lämäri mittaa kuumeen: "Joo 37 astetta. KP".
Minä: "MitVit, tätä jalkaa mä tulin näyttään".
Lämäri: "Jos sulla ei ole kuumetta, niin sulla ei ole mitään asiaa ennen keskiviikkoa hoitajalle tai lääkärille" (Lääkejako ja uusimis päivä).
Minä: "MitVit, meillä on yhdistelmä marssi tänään, en mä pysty tän jalan kanssa sotkemaan fillarilla tai marssimaan, anna ees joku rakkolaastari".
Lämäri: "Ei meillä ole mitään rakkolaastaria, mutta ota tosta rulla sideharsoo, kyllä se suojaa".
Minä: "Joo, kiitti vaan".
Myöhemmin alle 10km pyöräilyn jälkeen sirrassa hoitaja ihmettelee että olishan tästä voinut hakea vapautusta ainakin 3-4vrk vmtl, siinä vaiheessa mietin kuinka sekaisin ja lastentarhamainen paikka PV on.

17.02.2025 18:42:07 | 18:43:11
#681074 [+-] Piilota Suosittele

>>497881
En tiedä missä Hätilässä olit, mutta Parolassa oli ihan eri meininki. Valitin jalkaa, siitä pistettiin röntgeniin ja lopuks todettu marssimurtuma. Vemppaa päälle 10 päivää. Mitään kuumetta, nuhaa tai yskää ei ollu. Vain se jalka.

[ 2 viestiä | ]