Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 165 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

Yön möngijä :--D Yön möngijä :--D
Viikset ajetaan Viikset ajetaan
sprödö olli sprödö olli
Silja line on baras ja ostos gärryt :------DDD Silja line on baras ja ostos gärryt :------DDD
8liivit on paras 8liivit on paras
Bohjoismaised gieled :DDDD Bohjoismaised gieled :DDDD
Bojad ribillä :-------DDDDDDD Bojad ribillä :-------DDDDDDD
Spurdoilun yleised ojesäännöd Spurdoilun yleised ojesäännöd
Antti Virmavirta :DD Ruusulaulu :D Antti Virmavirta :DD Ruusulaulu :D
werogarhu werogarhu
Spurdo Spurdo
gondola sontii gondola sontii
Ei me haluda suihguun liiggatunnin jälgeen :DDD Ei me haluda suihguun liiggatunnin jälgeen :DDD
boliisi boliisi
paint joulukalenteri kuukku 21, paint joulukalenteri kuukku 21,
>börde spargel :D >börde spargel :D
benis benis
gooby pls gooby pls
nomi päivä amigsessa nomi päivä amigsessa
Spurdotus :--DDDDD Spurdotus :--DDDDD
greeper greeper
nazi spurdo nazi spurdo
finnoboo finnoboo
Yligersandin normipäivä Yligersandin normipäivä
 893 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
05.09.2021 12:38:17
[ + 1 | ]

gäsi irdi

[56421] [kasi-irti-burana-auttaa.png] [0.05 MB] [938x609] [] []
kasi-irti-burana-auttaa.png

käsi

(113)  · 

burana

 · 

vemppa

 · 

spurdo

(377)  · 

meme

(455)
05.09.2021 13:12:47
#497881 [+3] Piilota Suosittele

Mene veksiin, 3 rinnakkaista rakkulaa puhjennut kantapäässä jossa n.3-4 cm pitkä haava.
Lämäri mittaa kuumeen: "Joo 37 astetta. KP".
Minä: "MitVit, tätä jalkaa mä tulin näyttään".
Lämäri: "Jos sulla ei ole kuumetta, niin sulla ei ole mitään asiaa ennen keskiviikkoa hoitajalle tai lääkärille" (Lääkejako ja uusimis päivä).
Minä: "MitVit, meillä on yhdistelmä marssi tänään, en mä pysty tän jalan kanssa sotkemaan fillarilla tai marssimaan, anna ees joku rakkolaastari".
Lämäri: "Ei meillä ole mitään rakkolaastaria, mutta ota tosta rulla sideharsoo, kyllä se suojaa".
Minä: "Joo, kiitti vaan".
Myöhemmin alle 10km pyöräilyn jälkeen sirrassa hoitaja ihmettelee että olishan tästä voinut hakea vapautusta ainakin 3-4vrk vmtl, siinä vaiheessa mietin kuinka sekaisin ja lastentarhamainen paikka PV on.

17.02.2025 18:42:07 | 18:43:11
#681074 [+-] Piilota Suosittele

>>497881
En tiedä missä Hätilässä olit, mutta Parolassa oli ihan eri meininki. Valitin jalkaa, siitä pistettiin röntgeniin ja lopuks todettu marssimurtuma. Vemppaa päälle 10 päivää. Mitään kuumetta, nuhaa tai yskää ei ollu. Vain se jalka.

[ 2 viestiä | ]