Itte viihdyin miellummin mettässä kuin kassulla. Kerrankin piti kahden alikin lähteä opettaan vaunumiehiä tappelemaan ja kiukuttelin niin kauvan, että pääsin viikoksi mettään. Tai no kiukutti se kun komppanian päällikkö oli mut jo siihen määränny ja sitten varapäällikkö laitto eri miehet, koska oli vitun idootti jätkä. Vissiin saman tuvan kirjuri sanoi sille sitten, että en ollu oikeen tyytyväinen tähän ja juuri kun sain tasit irti ja remmit takas niin tuli käsky lähteä minuutin päästä. En nyt muista olinko ehtinyt reppua purkaa, mutta ilosanoma sai vauhtia toimiin.
[
2 viestiä
|
]
⭰
fug :D
kaupassa byöräily gielleddy
Release the Krääkken!
Benis in face
born to be wilde
sohva
Viestihessut
hidler
Räjähdi
Spurdo-kanavan 100. media
mau :D
Rabarberi
Turgin oberaatio
greeper
Bohjoismaised gieled :DDDD
god bless ameriga
Mooses bergele :D
Benigsen eebbinen madga baginaan
Herää Rigu :DDD herää :DD:D:D
Spröndensaattori
Puolusdus ammunnad v2
uhkapelit
Minuagin viduddi gäydä gerjäämässä rahaa :--DDD