Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 187 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

Uuno Durhaspuro Uuno Durhaspuro
Spurdo tyty Spurdo tyty
guggo guggo
100v 100v
WCssä jengiä WCssä jengiä
Fugushima Fugushima
Armeijassa tapahtuu II. Armeijassa tapahtuu II.
Vmdl Vmdl
fugged fugged
Bussigusgi :DD Bussigusgi :DD
59442e0241cc0.gif 59442e0241cc0.gif
Niaset intissä Niaset intissä
big benin big benin
Spurdoilun esiasde :DD Spurdoilun esiasde :DD
leiri leiri
nightmare goggles nightmare goggles
hiihtämässä hiihtämässä
benis benis
Viddu gäytii geulii absil kyddiä pakoon :DDDDD Viddu gäytii geulii absil kyddiä pakoon :DDDDD
benis :D benis :D
spurdo spurdo
Kuumailmapalloilua Kuumailmapalloilua
sneig sneig
Spördä ::-DDD Spördä ::-DDD
 904 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
09.10.2018 17:09:10
[ + 6 - | ]

Silja line on baras ja ostos gärryt :------DDD

[18977] [Silja-line-on-baras-ja-ostos-garryt-.------DDD-(Watt,-ti-14.2.20] [0.17 MB] [640x455] [] []
Silja-line-on-baras-ja-ostos-garryt-.------DDD-(Watt,-ti-14.2.20

naurunappula

(682)  · 

laiva

(43)  · 

silja line

 · 

spurdo

(377)  · 

paint

(334)
09.10.2018 18:30:38
#107040 [+-] Piilota Suosittele

Silja line oli hyvän laadun yhtiö vielä 14 vuotta sitten. Heti kun tallink tuli omistajaksi 12v sitten ei ole pahemmin kuin ehkä kerran vuoteen tuulut käytyä hki-sto-hki risteilyllä. Hinnat pysy lähes vanhan siljan tasolla, mutta tallinkin "laatu" rupesi näkymään kaikessa, hyttien siivous pistää pahiten silmään, itse olen löytänyt nuuskaklimpin / pussin hytin katosta, wc seinistä, peilistä useita kertoja. Irtokarkkeja lattioilta + kokolattiamatto hiekkanen /paskanen ettei varmaan muutamaan risteilyyn imuroitu jnejne. Viikkari on puolestaan hinnoiltaan järjetön ja yleensä lapsiperheitä täynnä oleva melu helvetti.

[ 2 viestiä | ]