Se oli kyllä paras että yksi noista (eli just tuo "tämä on vettä" -tyyppi) oli täysissä talvikamppeissa keskellä kesää :D Mutta toisaalta ihan hyvä että oli kun yllätystalvi iski :)
[
1 viestiä
|
]
⭰
>Oulu
Mee nyt vittuun HD
Rantakunnossa
Mummon manaaja
Ykäsonni
Taas historian havinaa
M'führer
Ibiza
Kovaa työtä
:yes:
Mentula
vertakoski
Kohisee
Suuri Paint-foorumiseikkailu
garfielf becomes god and vores the universe
Maahanmuuton hinta suomelle
Kun kerran on perjantai
Eevertti sarjiit
Perus
Pärssisen muistolle
Tämä soimaan aina kun tekee hyvää joka suhteessa
Suomalaisten ikuinen tietäjä
Garfielf emotionally abuses John and then kills himself