Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 33 Vierailuja 12 013 Medioita 1092

Vanha kunnon

luolaston runkkareille luolaston runkkareille
aku ankkaa naurattaa aku ankkaa naurattaa
Pieni moka Pieni moka
Markus Kuopiosta Markus Kuopiosta
Tän takia VLC-Pertille maksetaan Tän takia VLC-Pertille maksetaan
Ozzy Ozzy
hapsin puuhat hapsin puuhat
Ryöstö yritys Ryöstö yritys
HEIL! HEIL!
Paavopesusienen tarina Paavopesusienen tarina
perse perse
Painajaispolttoainetta Painajaispolttoainetta
..... .....
Nussi sitten koko vitun maailman Nussi sitten koko vitun maailman
Muumimamma Muumimamma
Vauvan ensimmäinen vauva Vauvan ensimmäinen vauva
maito maito
ansa ansa
Käytät sä siis luolastoo? Käytät sä siis luolastoo?
lapsuuden pelikoneita lapsuuden pelikoneita
Äiskä auttaa Äiskä auttaa
Videokokoelma Videokokoelma
ihana nainen ihana nainen
Hyvä peli Hyvä peli
 1 314 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.01.2021 22:52:26
[ + 5 - | ]

Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D

[51194] [tiedosto.png] [1.43 MB] [669x2109] [] []
tiedosto.png

hapsi

(209)  · 

psyyko

 · 

homo

(633)  · 

erotiikka

(67)  · 

rakkaus

(60)
22.01.2021 02:09:52
#431752 [+-] Piilota Suosittele

Nyt tuota, nyt täytyy sanoa että jumalauta te ootte umpipreverssejä tyyppejä. Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa vaan jaatte tämmöisiä suoran Belsebuupista kotoisin olevia sairaita fantasioitanne tällä tavalla kaiken kansan nähtäville. Voi vittu teijjän kanssa.

ps. teet ny perkele jatko-osan ku kerran alakoit tällä tavalla kiihottammaanki, saatana!

22.01.2021 13:09:23
#431829 [+-] Piilota Suosittele

>>431752
Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa

Oookkona tosissas. Lueppas vaikka joka toinen viestisi joka on yli pitkää perverssiä homosävytteistä iljettävää kännissä kirjotettua paskapuhetta (oikeasti nautin siitä ja runkkaan sille ♥) ja tule sitten avaamaan ylisanainen arkkusi.

22.01.2021 19:42:50
#431911 [+-] Piilota Suosittele

>>431829
Mitäh? Minä en oo koskaan teheny mittään muuta ku ylistäny Herraamme Allahia. Sitäpaitti minä olen Ensio Siilasvuo enkä minä koskaan viinaa juo. Ja jos minä joskus viinaa juon, en minä ole Siilasvuo.

[ 15 viestiä | ]