Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 33 Vierailuja 12 007 Medioita 1092

Vanha kunnon

Clop Throne Clop Throne
:) :)
Animetotuus: naisen orgasmi ja jälkihekuma Animetotuus: naisen orgasmi ja jälkihekuma
nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__; nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__;
paskaa :D paskaa :D
Infektoitunut silmä Infektoitunut silmä
Ihana nainen Ihana nainen
en pysty hengittää! en pysty hengittää!
black nazi black nazi
I like my jews hot I like my jews hot
suun täydeltä namia... suun täydeltä namia...
Hyvää yötä :) Hyvää yötä :)
Supermarjo Supermarjo
Insinöörit ja lääkärit hakevat turvapaikkaa Insinöörit ja lääkärit hakevat turvapaikkaa
talidomi tintti talidomi tintti
Chinese takeout Chinese takeout
ihana nainen ihana nainen
Raksa-Penan Runkku Ratkaisu Raksa-Penan Runkku Ratkaisu
tyty tyty
xD xD
MyPillow MyPillow
Punkkeja tosiaan on paljon Punkkeja tosiaan on paljon
johannan jarrut johannan jarrut
runking pool runking pool
 794 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
22.11.2020 12:28:37
[ + 7 - | ]

Uusi normi ruottisa

[49630] [vaarallista.jpg] [0.13 MB] [840x462] [] []
vaarallista.jpg

normaali

(42)  · 

vaarallista

 · 

ruotsi

(146)  · 

pakoloinen

22.11.2020 13:02:04
#411840 [+-] Piilota Suosittele

Jaa nyt ymmärrän yhden syyn lisää miksi Ohisalo, Haavisto (vihreät ylipäätään) & kumppanit haluaa haalia tuota levotonta sakkia suomeen. Saadaan autokanta uusiutumaan nopeammin kun turvapaikka / maahanmuutto turisteilla alkaa tulitikkuleikit, kun on tylsää tai pitää osoittaa kuka on ostarin hallitseva jengi tai tuodaan entisen kotimaan suojeluraha bisnes uuteen "paska maahan".

22.11.2020 14:22:21
#411860 [+-] Piilota Suosittele

Uusi normaali. Kiitos itserakkaiden "suvaitsevaisten", joille todellisuudessa suvaitsevaisuus on sitä, että suvaitaan tiettyjä asioita ja toisin ajattelevat pyritään estämään erittäin suvaitsemattomilla kommenteilla ja toimilla.

22.11.2020 15:03:23
#411887 [+-] Piilota Suosittele

Jos toi on tullut Somalian sotavyöhykkeiltä, ei se ole sen kummempaa.
Miten toi kotiutus on nyt mennyt?

Aika hyvin, poika tuntee olonsa kotoisaksi.

[ 6 viestiä | ]