Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 989 Medioita 1092

Vanha kunnon

Brusea ei kiinnosta Brusea ei kiinnosta
dark clown dark clown
Nyt on ihminen välissä Nyt on ihminen välissä
en voi hyvin en voi hyvin
tissit jumankekalle tissit jumankekalle
IIsalmelainen rekkakuski IIsalmelainen rekkakuski
Fucking islands Fucking islands
seksuaalivalistusta seksuaalivalistusta
Pandemia Polkka Pandemia Polkka
Nakuankka raiskas mut Nakuankka raiskas mut
xD xD
Mikä tämän näyttelijättären nimi on ? Mikä tämän näyttelijättären nimi on ?
nännit nännit
Doom-head tells a little story Doom-head tells a little story
ihana nainen ihana nainen
Perus Perus
vessa huumoria vessa huumoria
if you see him its too late if you see him its too late
Vintage pieru Vintage pieru
Kolmen kopla Kolmen kopla
plörs lärä plörs lärä
Mene hoitoon. Et pääse hoitoon Mene hoitoon. Et pääse hoitoon
Nazi Belt Buckle Pistol Nazi Belt Buckle Pistol
Osa2 Osa2
 823 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.66 MB, 1 tiedosto
21.10.2020 12:27:43
[ + 4 - | ]

Dumphf

[48810] [5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png] [2.66 MB] [1334x750] [] []
5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png

21.10.2020 12:55:01
#401199 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko suomessa muutama ihminen enemmän elossa ja vähemmän mamu kuluja jos Saddam olisi elossa ja vallassa?
Olisiko lähi-itä rauhallisempi paikka jos Gaddafi ; Saddam johtaisivat diktatuurejaan?
Obama taitaa olla eniten sivullisia uhreja tapattanut nobelin rauhanpalkinnon voittaja historiassa?
En siis ihmettele miksi osa arabeista käyttää pohjois-amerikasta nimitystä "Suuri saatana"...
Trumputin on pieni paska kikkare verrattuna yrjö puskan ja kavereiden sotakone ; konflikti aikaansaannoksiin, Obama puolestaan lupas yhtä ja toista kansalle / muille maille mutta joko hommat jäi kesken tai kokonaan tekemättä.

21.10.2020 18:09:09
#401256 [+-] Piilota Suosittele

Samaa tasoa: "Arvoisa puhemies. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että ihmishenki voidaan asettaa rahan edelle."

21.10.2020 18:22:12
#401258 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkihan nuo ovat amerikkalaisia tapattanu. Ja Coronakin on kokonaan Trumpin aikaansaannosta. Tottahan sekin omalta osaltaan taitaa olla, kovempi jenkkilän pressa ois nimittäin julistanu sodan tautia vastaan.

[ 6 viestiä | ]