Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

Slayjer Slayjer
Jotain korvassa Jotain korvassa
Mitä naisella mielessä ? Mitä naisella mielessä ?
steariinileikkejä steariinileikkejä
perse 3 perse 3
Leijonakuningas Leijonakuningas
hei hei mitä kuuluu hei hei mitä kuuluu
paistia paistia
Puhuvat murot Puhuvat murot
Silmä Silmä
nakkeja nakkeja
eiku minä menen ensin eiku minä menen ensin
Pieni moka Pieni moka
See honey, it's only 2 kilometers of these See honey, it's only 2 kilometers of these
Hieno Hieno
Metallica drum cover Metallica drum cover
Vintage pieru Vintage pieru
Musta huora ja 7 aperitiiviä Musta huora ja 7 aperitiiviä
ansa ansa
Steroidit toimii Steroidit toimii
59442cd87f08b.webm 59442cd87f08b.webm
Milkshake Milkshake
Esittely Esittely
Nyt sattu Juhaa Nyt sattu Juhaa
 821 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.66 MB, 1 tiedosto
21.10.2020 12:27:43
[ + 4 - | ]

Dumphf

[48810] [5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png] [2.66 MB] [1334x750] [] []
5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png

21.10.2020 12:55:01
#401199 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko suomessa muutama ihminen enemmän elossa ja vähemmän mamu kuluja jos Saddam olisi elossa ja vallassa?
Olisiko lähi-itä rauhallisempi paikka jos Gaddafi ; Saddam johtaisivat diktatuurejaan?
Obama taitaa olla eniten sivullisia uhreja tapattanut nobelin rauhanpalkinnon voittaja historiassa?
En siis ihmettele miksi osa arabeista käyttää pohjois-amerikasta nimitystä "Suuri saatana"...
Trumputin on pieni paska kikkare verrattuna yrjö puskan ja kavereiden sotakone ; konflikti aikaansaannoksiin, Obama puolestaan lupas yhtä ja toista kansalle / muille maille mutta joko hommat jäi kesken tai kokonaan tekemättä.

21.10.2020 18:09:09
#401256 [+-] Piilota Suosittele

Samaa tasoa: "Arvoisa puhemies. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että ihmishenki voidaan asettaa rahan edelle."

21.10.2020 18:22:12
#401258 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkihan nuo ovat amerikkalaisia tapattanu. Ja Coronakin on kokonaan Trumpin aikaansaannosta. Tottahan sekin omalta osaltaan taitaa olla, kovempi jenkkilän pressa ois nimittäin julistanu sodan tautia vastaan.

[ 6 viestiä | ]