Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 33 Vierailuja 12 009 Medioita 1092

Vanha kunnon

UAZ 315126 UAZ 315126
Quaaludes Quaaludes
Hitaasti hyvä tulee Hitaasti hyvä tulee
Kissa löytää kinkkusuikaleen Kissa löytää kinkkusuikaleen
hey ladies hey ladies
Hyvää yötä :) Hyvää yötä :)
Islannissa tapahtuu Islannissa tapahtuu
perse 3 perse 3
Pikku Myy Pikku Myy
legomies legomies
pojat painii pojat painii
Symbioosi Symbioosi
hampaaton läski syö mehujäätä paskalla hampaaton läski syö mehujäätä paskalla
lastenohjelma lastenohjelma
Kolmen kopla Kolmen kopla
Kikkelityty Kikkelityty
homosex homosex
Suomen huoltovarmuus Suomen  huoltovarmuus
Brb babe... Brb babe...
Kun oot sisäisesti tyttö ♥ Kun oot sisäisesti tyttö ♥
Insinöörit ja lääkärit hakevat turvapaikkaa Insinöörit ja lääkärit hakevat turvapaikkaa
Rosa Tani ja "ne" Rosa Tani ja "ne"
Nenämuna Nenämuna
Usko Eevertti Luttinen Usko Eevertti Luttinen
 1 051 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.8 MB, 1 tiedosto, 07.06.2020 12:28:45
[ + 5 - | ]

en pysty hengittää!

[43985] [enpystyhengittaa.mp4] [0.8 MB] [853x480] [14.33s] [] []

en pysty hengittää

 · 

antifa

(66)  · 

pelle

(70)
07.06.2020 12:42:49
#351839 [+-] Piilota Suosittele

seuraava antifa saattaa muutama viikko blm-pelleilyyn osallistumisen jälkeen todeta samaa, mutta tällä kertaa ei draamaqueenina.

07.06.2020 13:39:29
#351884 [+-] Piilota Suosittele

Rääkyjä varmaan vetänyt samaa kamaa idolinsa George Floydin tapaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/George_Floydin_kuolema
Tulee mieleen tapaus Jimi Karttunen, jossa kamapää riehuu, joutuu riehumisensa takia pahoinpidellyksi, lähtee kesken hoidon sairaalasta kun vierotus oireet ja vapauden kaipuu käy liian kovaksi. Kuolee osittain pahoinpitelystä seuranneisiin vammoihin, osasyynä myös oma huumeiden käyttö. Kuoleman jälkeen muutetaan lähes pyhimykseksi ja rauhan rakastajaksi. Anarkomarkot ; antifantit vie puistosta repimiään kukkia kuolinpaikalle ja tuhertavat lähistön seinille, roskapönttöihin jotain muistokirjoitusten tapaista.
Vittu mikä aika elää ja ihmetellä maailman menoa.

07.06.2020 17:27:57
#351996 [+-] Piilota Suosittele

>>351884
Tää taitaa olla kyl iha vitu vanha video. Toki on mahdollista et on uusiki, mut tällänen pyöri jo vuosia sitte ja kaikkihan sille nauro.

07.06.2020 18:00:50
#352017 [+-] Piilota Suosittele

>>351996 Tais olla jotain pakkopalautusten vastustus miekkareita, mistä toi video on alkujaan. Mutta ei toi porukka täysijärkistä ole, väärät lääkkeet, huumeet tai sitten lääkityksen tai hoidon puute aiheuttaa tuonkaltaista käytöstä. Yliksellä huutikset kun pystyy kuitenkin keuhkojensa pohjasta kiljumaan "En pysty hengittää".

07.06.2020 18:39:13
#352045 [+-] Piilota Suosittele

En pysty hengittään! (Imee happea seuraavaan huutoon)
En pysty hengittään! (Imee happea seuraavaan huutoon)
---- REPEAT ----

[ 10 viestiä | ]