Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

palmu palmu
Intricate implication Intricate implication
Nyt mennään sisälle ja syvälle Nyt mennään sisälle ja syvälle
Jotain korvassa Jotain korvassa
Omakuva 5 - ei, ei pysty enää Omakuva 5 - ei, ei pysty enää
Ihania naisia Ihania naisia
Surprise Surprise
mac&cheese mac&cheese
2 Girls 1 Cup 2 Girls 1 Cup
Koulut voidaan avata Koulut voidaan avata
Rankka Kari Rankka Kari
Symbioosi Symbioosi
luolaston teho käyttäjä luolaston teho käyttäjä
Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa
Muodikas kenkä Muodikas kenkä
Sonjan sunnuntai Sonjan sunnuntai
lol lol
Riku ja Martti mainosjakso Riku ja Martti mainosjakso
karantteeni karantteeni
Tisumasu Tisumasu
playing football blind playing football blind
Tappeluita Tappeluita
Bobby meets Dr.Hamilton Bobby meets Dr.Hamilton
ihana nainen ihana nainen
 1 007 näyttökertaa, 12 viestiä, 5.53 MB, 1 tiedosto
28.05.2020 17:45:27
[ + 7 - | ]

Neitsyys menetetty

[43653] [WhatsApp-Video-2020-05-20-at-21.09.21.mp4] [5.53 MB] [576x1024] [43.95s] [] []

pasi

(21)  · 

neitsyys

 · 

menetys

 · 

negge

28.05.2020 21:46:30 | 21:46:57
#347948 [+2] Piilota Suosittele

Ja sitten tulikin 20 metrin vapaapudotus kerrostalon katolta rukoushuutojen saattamana.

Mutta, MUTTA! Propsit neekerille huumorintajusta :)

29.05.2020 01:04:52
#348022 [+-] Piilota Suosittele

Ihan hauska joo, mutta kuka menee kertomaan isälleen että on menettäny neitsyytensä O_o Varsinkin persneitsyytensä.

29.05.2020 01:37:19
#348032 [+-] Piilota Suosittele

>>348022
Mää ainaki kerroin.

>>347950
Hyvä pointti. Kyllä afrikkaan neekereitä mahtuu ja sitten on somalit erikseen. Ei neekereissä oo sinänsä mitään vikaa, kuten ei vaikka tanskalaisissakaan. Käytös ratkasee. Että emmie mikhään rassisti siis oo. Ja voi vittu, niin tosiaan meijjän luokalla oli sillon aikanaan varmaan se koko pohojolan ensimmäinen somali. Viikset oli ku Mariolla melekeen. Mutta mukava ja asiallinen tyyppi. Ei vaan tykänny talavesta, ku meinas paleltua ku oli 10 astetta pakkasta, hehe. Vissiin se oli se maalimankaikkeuvven ainu asiallinen somppu.

29.05.2020 07:34:51
#348052 [+-] Piilota Suosittele

>>348032
Vissiin se oli se maalimankaikkeuvven ainu asiallinen somppu.


On huomattu, että jos heimotoiminta jää pois koko hommasta alkaa ihminen oikeasti kotoutumaan. Mutta jos heimotoimintaa harjoitetaan vielä "uudessa kotimaassa" silloin tavatkin jäävät päälle.
Riippuu paljolto heimosta ja heimon tavoista. Nyt on huomattu mitä heimotapoja on suomeen tuotu.

30.05.2020 01:09:35 | 01:10:20
#348411 [+-] Piilota Suosittele

>>348052
Niinpä. Kaikki maahan rahdattavat nekrut ja mutiaiset pittäis hajasijottaa ja samalla liikkumiskielto ennen ku on muuttunu ihimisen kaltaseksi. Ja se Akhmeddi tais tosiaan olla koko pitäjän ainu neekeri. Se, että ne ängetään kaikki samaan lähiöön ei aiheuta mittään muuta ku sen, että ne jatkaa sitä sammaa neekeröintiään/mutiaisiointiaan prikulleen samalla tavalla ku lähtöpaikassaan. Yks nekru/ähälämi per kymmenen kilometrin matka niin johan rupiaa kottoutuminen onnistummaan.

Ja jos ei, niin kyllä täällä soita riittää.

30.05.2020 09:29:58
#348477 [+-] Piilota Suosittele

>>348411

Nähty on ruotsissa mitä heimokulttuuri saa aikaan. Jengiytymistä, työnteosta ei tietoakaan. Puhos on näistä itäkeskuksen suunnilla olevista lienee hieno esimerkki mitä jengiytyminen tarkoittaa.

[ 12 viestiä | ]