Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 33 Vierailuja 12 005 Medioita 1092

Vanha kunnon

Taas laatua Taas laatua
Hammaskeiju Hammaskeiju
Taitaa olla Artun pano Taitaa olla Artun pano
ULLATUS! ULLATUS!
lapsuuden pelikoneita lapsuuden pelikoneita
no nyt no nyt
..... .....
seinähullun kokkinurkkaus seinähullun kokkinurkkaus
vettä se vain on vettä se vain on
Tisumasu Tisumasu
Hirtti itsensä munista kattoon Hirtti itsensä munista kattoon
Aladdin Aladdin
näyttää paskalta maistuu hyvältä näyttää paskalta maistuu hyvältä
Coronavirus VI Coronavirus VI
hentaita hentaita
Tapahtui Japsilassa Tapahtui Japsilassa
Mestari Mestari
Lomakauden terveiset! Lomakauden terveiset!
Ihana ahteri Ihana ahteri
huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa? huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa?
Nakulle <3 Nakulle <3
nyt kävi näin nyt kävi näin
yön timo heräsi väärällä jalalla yön timo heräsi väärällä jalalla
Tän takia valupertti juo Tän takia valupertti juo
 921 näyttökertaa, 1 viesti, 1.46 MB, 1 tiedosto
27.04.2020 12:13:45
[ + 0 | ]

planet queef

[42395] [planet-queef.webm] [1.46 MB] [1024x800] [24.78s] [] []

27.04.2020 13:16:30
#336893 [+-] Piilota Suosittele

aikaisemman pelin lopussa tapoit hoitsun

tämä oli saanut lapsen nimeltä Abby

viime pelien tapahtumien jälkeen Abby on vannonut kostoa koko elämänsä

Abby on transu tai ainakin roinattu nainen

jotkut kultistit hyökkäävät Ellien ja muiden pelin hahmojen kimppuun, hahmoja kuolee

Ellie on vihainen ja menee Seattleen kultistien luo tappamaan nämä

tapaa Joelin joka kuuli asiasta ja halusi auttaa

Abby on myös siellä oman jenginsä kanssa ja hyökkäävät Ellien ja Joelin kimppuun

Abby tappaa Joelin

Ellie otetaan vangiksi koska Abby ei vihaa tätä samalla tavalla kuin Joelia

Ellie tappaa kaikki Abbyn ryhmäläiset ja Abby suuttuu myös Ellielle

Ellie jatkaa kultistien jahtaamisessa

pelaat Abbiella samaan aikaan jahdatan Ellietä

lopussa Abby tappaa Ellien

lopussa Abby tajuaa että tappaminen ei auttanut hänen kärsimyksiään ja hän ei ollut voittanut mitään vaan hävinnyt

[ 1 viestiä | ]