Voi vittu jos toin on normaalia Kiinassa niin Korona ei oo niiden vastustuskyvylle mitään. Suomalaisille se voi ollakkin ellei kauheasti syö kebabbila-sapuskoita..
kaikki paljain käsin käsittelyt tässä yhteydessä on ihan silkkaa jeesustelua. Sama meno se on täällä monen monessa kohtaa, ja jos käsihygienia on kunnossa, niin siinä ei ole yhtikäs mitään ihmeellistä.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Taas laatua
Lauantai
2 viikkoo karanteenissa
Demodex folliculorum - elää sun naamassa
ansa
mmm
Uusi perse
Kasvojen pesu
Sykkii
ankronigga
H. P. Lovecraft (Motion Comic) The Call Of Cthulhu