Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 33 Vierailuja 12 010 Medioita 1092

Vanha kunnon

Tää kaveri ei syöny rautaa Tää kaveri ei syöny rautaa
Kikkelitytöt piirrettyinä Kikkelitytöt piirrettyinä
Hyvää yötä :) Hyvää yötä :)
Naiset nykyään Naiset nykyään
Game of Thrones Game of Thrones
Siri Call my girlfriend Siri Call my girlfriend
sonic sonic
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Sori jos repo Sori jos repo
2 Girls 1 Cup 2 Girls 1 Cup
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
og wlizer portaus nappulaan og wlizer portaus nappulaan
Fucking islands Fucking islands
Bobby meets Dr.Hamilton Bobby meets Dr.Hamilton
Klonkun luolassa Klonkun luolassa
hapsin puuhat hapsin puuhat
Mene hoitoon. Et pääse hoitoon Mene hoitoon. Et pääse hoitoon
anal exprience anal exprience
Kohta alkaa sattumaan Kohta alkaa sattumaan
Mitä liberaalit haluavat Mitä liberaalit haluavat
ranskanperunoita ranskanperunoita
Otsikko Otsikko
Munki pitää maksaa laskut kuitenki Munki pitää maksaa laskut kuitenki
Oispa syksy. Oispa syksy.
 1 243 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
08.10.2019 23:34:39
[ + 6 - | ]

Mr_Pihvi

[35274] [0.jpg] [0.05 MB] [830x490] [] []
0.jpg

jalaton

 · 

kyrpä

(203)
08.10.2019 23:43:45
#256829 [+-] Piilota Suosittele

Ottakaa nyt joku miinasta räjähtäneeltä puolikkaalta veteraanilta suihin. Se on tuonut paljon meillekkin. Öljyä kai. Ja pakolaisia.

09.10.2019 01:28:09
#256875 [+-] Piilota Suosittele

>>256868
America! Veteraanit ovat todella ylpeitä jenkeissä mitä ovat maalleen tehnyt. "Kertoisitteko mitä?" "Ööh tota me mentiin sinne kuolemaan kansan puolesta." "Miksi?" "Ämhh........ koska amerikka!"

Niille ei kannata siitä kyllä vittuilla. Olen ollut jenkeissä, ja eivät sitä, edes pientä armeijavitsiä hyvällä kato suomalaisen suusta.

09.10.2019 01:29:50
#256876 [+-] Piilota Suosittele

Sitäpaitsi Navy Sealsit eivät pärjänneet kovin hyvin Arctic One -leirillä 2017 lapissa tavallisten suomalaisten jääkäreiden seassa.

09.10.2019 04:04:31
#256891 [+-] Piilota Suosittele

>>256884
Ihmisille on paikkasa. Navy Sealssien pitäis pystyä operoimaan niin arktisilla alueilla, kuin siellä hullussa helteessä ilman paineita. Ovat amerikan ylpeys, ja uutisointia heistä ei katsota hyvällä.

Kuinkahan ois Navy Seal 6 vs Karhukopla? Joku 5vs5 ihan nopalla heitetyssä paikassa ja olosuhteissa.

Olen kattonut molempien koulutusvideoita, ja raakaa menoa. Suomalaisena laittasin silti rahani Ugandan lapsisotilaille. Ne on niin söpöjä ettei kukaan rohkene ampua

[ 13 viestiä | ]