Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 33 Vierailuja 12 005 Medioita 1092

Vanha kunnon

Vihannesjuoma Vihannesjuoma
2 Girls 1 Cup 2 Girls 1 Cup
Momo Momo
可愛いぷっらちゃん|Kawaii purra-chan 可愛いぷっらちゃん|Kawaii purra-chan
Sissisotaa Sissisotaa
Too many Gooks Too many Gooks
Kohta alkaa sattumaan Kohta alkaa sattumaan
Intian hammashuolto Intian hammashuolto
Frank Frank
Omenat on terveellisiä Omenat on terveellisiä
Päivän "Mitä vittua?" annos Päivän "Mitä vittua?" annos
Väärä murre saatana! Väärä murre saatana!
Surprise Surprise
mopojonnen sisäänajo mopojonnen sisäänajo
Varaluukku X - Valunaamio Varaluukku X - Valunaamio
katana katana
Pikaruokalassa Pikaruokalassa
paskaa :D paskaa :D
Kaaheeta Kaaheeta
Porn Porn
Nam Nam
Ammattina pierunhaistelu Ammattina pierunhaistelu
nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__; nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__;
Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen
 1 243 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
08.10.2019 23:34:39
[ + 6 - | ]

Mr_Pihvi

[35274] [0.jpg] [0.05 MB] [830x490] [] []
0.jpg

jalaton

 · 

kyrpä

(203)
08.10.2019 23:43:45
#256829 [+-] Piilota Suosittele

Ottakaa nyt joku miinasta räjähtäneeltä puolikkaalta veteraanilta suihin. Se on tuonut paljon meillekkin. Öljyä kai. Ja pakolaisia.

09.10.2019 01:28:09
#256875 [+-] Piilota Suosittele

>>256868
America! Veteraanit ovat todella ylpeitä jenkeissä mitä ovat maalleen tehnyt. "Kertoisitteko mitä?" "Ööh tota me mentiin sinne kuolemaan kansan puolesta." "Miksi?" "Ämhh........ koska amerikka!"

Niille ei kannata siitä kyllä vittuilla. Olen ollut jenkeissä, ja eivät sitä, edes pientä armeijavitsiä hyvällä kato suomalaisen suusta.

09.10.2019 01:29:50
#256876 [+-] Piilota Suosittele

Sitäpaitsi Navy Sealsit eivät pärjänneet kovin hyvin Arctic One -leirillä 2017 lapissa tavallisten suomalaisten jääkäreiden seassa.

09.10.2019 04:04:31
#256891 [+-] Piilota Suosittele

>>256884
Ihmisille on paikkasa. Navy Sealssien pitäis pystyä operoimaan niin arktisilla alueilla, kuin siellä hullussa helteessä ilman paineita. Ovat amerikan ylpeys, ja uutisointia heistä ei katsota hyvällä.

Kuinkahan ois Navy Seal 6 vs Karhukopla? Joku 5vs5 ihan nopalla heitetyssä paikassa ja olosuhteissa.

Olen kattonut molempien koulutusvideoita, ja raakaa menoa. Suomalaisena laittasin silti rahani Ugandan lapsisotilaille. Ne on niin söpöjä ettei kukaan rohkene ampua

[ 13 viestiä | ]