Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

Hepan tyhjennys Hepan tyhjennys
Human toilet Human toilet
Kalpa fani Kalpa fani
Ennustus tulevasta Ennustus tulevasta
Aku's Diner Aku's Diner
legomies legomies
Otettu asioista selvää Otettu asioista selvää
Trans-pelti Trans-pelti
Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen
spördöman spördöman
Hyvä meno Hyvä meno
Luolastolaisen oma aika Luolastolaisen oma aika
tulevaisuuden suunnitelmat tulevaisuuden suunnitelmat
Muumi-sarjakuva Muumi-sarjakuva
Yliluonnollinen Nenäliina Yliluonnollinen Nenäliina
Unohdit vauvan aamutoimet Unohdit vauvan aamutoimet
Elmer1 selaa luolastoa Elmer1 selaa luolastoa
Kuva ajalta, jolloin sain kyseisen pyörän 2003 Kuva ajalta, jolloin sain kyseisen pyörän 2003
Mitä kettu sanoo Mitä kettu sanoo
sontiainen sontiainen
ihana nainen ihana nainen
Jotain sisään Jotain ulos. Jotain sisään Jotain ulos.
Elder things Elder things
Poni näkkee unta :3 Poni näkkee unta :3
 892 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.16 MB, 1 tiedosto
02.05.2019 22:19:24
[ + 4 | ]

Chink of the hill

[29041] [5a1fea9c.mp4] [1.16 MB] [480x272] [] []

kiina

(173)  · 

bussi

(88)  · 

yliajo

 · 

kuoli saatana

(7)
04.05.2019 03:56:38
#197729 [+-] Piilota Suosittele

>>197178
Mikähän se suuri ero näillä edes on. Koiraeläimiä molemmat. Onko villinä kasvanut oikeus syödä sitten, mutta hyville tavoille opettu on moraalitonta syödä. Voiko dingon syödä hyvillä mielin? Entä neekerin? En moralisoi, kunhan mietiskelen. En oo kettua syöny niin jätän muille sitten enemmän.

04.05.2019 14:53:49
#197880 [+-] Piilota Suosittele

>>197729
suuri ero näillä edes on.

Koiria on laaja kirjo, mutta ovat kaikki laumaeläimiä. Kettu ei ole.

Dingon ja neekerin voi syödä, mutta suosittelen ampumista ja polttamista tautien ja loisten välttämiseksi.

[ 6 viestiä | ]