>>172976 Kystalla ei oikein oo purkautumisreittiä iholle, ja jos toi sen päällikuori jää sisään se vaan täyttyy uudestaan. Ei niin etteikö tollasta tulis itse kaiveltua jollain puukolla ja keittiösaksilla ulos. :D
edit: ja just pääsin videon loppuun ja eihän se edes ollut kysta vaan kasvain. Oh well. :3
[
6 viestiä
|
]
⭰
am I Pregant?
mitäpä tähän sanois
Ozzyman with bear
Onneks kerkes seisoen ajatella että eihän tän näi pitäny mennä