Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:07:27 Jäseniä 70 Vierailuja 9 227 Medioita 928

Kanava Paint-taiteelle. Paint-taide ei kuole koskaan!

Walking buddy. Walking buddy.
aku setä joulu sarja kuva aku setä joulu sarja kuva
Joulukalenteri Luukku 8 Joulukalenteri Luukku 8
Dolan huolehtii veljenpojista Dolan huolehtii veljenpojista
kansallissankari kansallissankari
milkshake milkshake
mustat miehet mustat miehet
Läski Paska katsoo animea Läski Paska katsoo animea
tyty tyty
mulkku kissa mulkku kissa
Pelastamani Isämmaanpulustajat-kombo Pelastamani Isämmaanpulustajat-kombo
poliisimestari poliisimestari
jo syntyessään pidätetty jo syntyessään pidätetty
täs sarjikses pitää tietää kulttuurei ja falafel täs sarjikses pitää tietää kulttuurei ja falafel
Hyvää ystävänpäivää. Hyvää ystävänpäivää.
Jos vitutukseen voisi kuolla. Jos vitutukseen voisi kuolla.
Vahinkorasisti fanart. Vahinkorasisti fanart.
Disneylandissa Disneylandissa
harrastuksia julkisessa WCssä harrastuksia julkisessa WCssä
Alfa-kaulaparta Alfa-kaulaparta
Uuno Amerikoissa Uuno Amerikoissa
tyrone ei taida voida hengittää tyrone ei taida voida hengittää
banaani banaani
Viikatemies 1-2 (P_Peku) Viikatemies 1-2 (P_Peku)
 1 070 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto
02.07.2018 18:23:43
[ + 8 - | ]

Ennen & nykyään

[14332] [Ennen-_-nykyaan-(Dude-of-Doom,-ti-9.11.2010).jpg] [0.18 MB] [640x1133] [] []
Ennen-_-nykyaan-(Dude-of-Doom,-ti-9.11.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

paint

(334)  · 

jonne

(68)  · 

vitun köyhät

(5)
02.07.2018 19:38:54
#70810 [+-] Piilota Suosittele

70802 niinpä, silloin ihminen ei tuntisi itteesä hyödyttömaksi jonka johdosta monet sairaudet parantuisi esim masennus

19.05.2019 10:50:45
#203665 [+-] Piilota Suosittele

25mk ; 80penniä? Mitä vittua, toi 80 penniä ei tee mitään järkeä tuossa? Pantit oli vuonna nakki ja papu
(1977 jälkeen) 50 penniä per lasipullo, sitten nousi 1L lasipullon pantti 1mk joskus 1980 luvulla, -90 luvun alussa pantti taisi nousta niin että 1-1,5L pullot oli 2mk? pantti, lasi pullot alle 1L oli 50penniä ja pikku muovipulloista (Jaffat) + tölkeistä ei saanut panttia. Joskus 1994-1995 tölkit ja 0,5L muovipullot oli 1mk pantti ja ennen vuotta 1998 pantit oli seuraavat: alle 1L lasipullot ja alkon pullot 0,5mk, tölkit ja 0,5L muovipullot 1mk, 1-1,5L muovipullot ja vanhat yli 0,9L lasi limupullot 2,5mk. Nyt ne on euroissa ja en tiedä mitä niistä saa?
T: ex-pullon kerääjä nulikka

[ 2 viestiä | ]