Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:07:27 Jäseniä 70 Vierailuja 9 117 Medioita 928

Kanava Paint-taiteelle. Paint-taide ei kuole koskaan!

Varas. Varas.
Semmosta. Semmosta.
Luukku 16 Luukku 16
Horatio sarjakuva Horatio sarjakuva
Kun jätkä ja muija kohtaa. Kun jätkä ja muija kohtaa.
invaparkki invaparkki
Huhuhusu Huhuhusu
prutolle kävi hassustu prutolle kävi hassustu
matrix tyrone matrix tyrone
tulipalo tulipalo
Big Lez Big Lez
karkki tai kepponen karkki tai kepponen
Jeesus. Jeesus.
Vapaan kasvatuksen tulokset... Vapaan kasvatuksen tulokset...
Joulukalenteri 2019 Luukku 6 Joulukalenteri 2019 Luukku 6
Paint-joulukalenteri 2019 luukku 9 Paint-joulukalenteri 2019 luukku 9
mitenkä meni niinku omasta mielestä mitenkä meni niinku omasta mielestä
Gondola Gondola
mikä tässä muka hauskaa :D:D mikä tässä muka hauskaa :D:D
pokemon kortit pokemon kortit
dolan vakoilee dolan vakoilee
Eka naurunappula mediani Eka naurunappula mediani
mo.png (pe 21.9.2012) mo.png (pe 21.9.2012)
kulttuuri isku kulttuuri isku
 1 257 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.17 MB, 1 tiedosto
12.05.2020 00:02:49
[ + 5 | ]

pelastakaa lapset

[42875] [save-the-children.png] [1.17 MB] [960x727] [] []
save-the-children.png

lapset

(71)  · 

köyhyys

(16)  · 

afrikka

(95)  · 

tyrone

(251)
12.05.2020 07:10:49
#341729 [+1] Piilota Suosittele

>>341683
Niin se vaan eteni. Vastuuta tästä ei kuitenkaan oteta. Tollaset äärimuslimimaat tarvitsevat diktaattorin. Kattokaa ny saatana mitä tapahtuu kun siellä ei ole kuria ja järjestystä.

12.05.2020 22:55:00
#342157 [+1] Piilota Suosittele

>>341683 näinhän siinä kävi ja päällimmäisena usa sähläämässä. europpa olis ihan ok jos saddam ja gaddafi olis vielä vallassa. ei olis kuin muutama somali.

13.05.2020 12:20:40 | 12:32:52
#342267 [+1] Piilota Suosittele

>>342157
Kummassaki maassa äljyä. Toinen Irakin sota perustui siihen, et Saddam halus siirtää oman öljynsä myynnin europohjaiseksi ja jenkit ei siitä tykänny. Bushin ja Cheney sopi jo virkakautensa alussa, et Saddam saa lähteä.
Miks öljykauppa on dollaripohjasta? No ku toinen mailmansota oli paskonu koko Euroopan niin piti rakentaa usiksi. Jenkit sit hoksas, et teillä kultaa meillä paperia (dollareita) ja niin rahdattiin laivoilla kultaa euroopasta uudelle mantereelle ja saatiin paperia tilalle. No meni hetki ja eurooppa vaurastu ja halus maksaa velat takas. Se ois ollu katastrooffi jenkkien taloudelle, joka perustu nyt tuohon lainattuun kultaan. No joku noheva keksi, et nyt pannaan pystyyn OPEC ja valuuttana käy vaan USD. Tästä kaikesta on kyse kun pelataan isoa peliä isoilla panoksilla. Nyt mielenkiinnolla seuraan kuinka käy USAn ja Kiinan välillä, koska USA on velkaa jonkusen kolikon sinnekkin päin...

[ 6 viestiä | ]