Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:07:27 Jäseniä 70 Vierailuja 9 117 Medioita 928

Kanava Paint-taiteelle. Paint-taide ei kuole koskaan!

paint kalenteri luukku 12 paint kalenteri luukku 12
Minä palaan :( (Mora) Minä palaan :( (Mora)
Unelmia. Unelmia.
Kompura apu Kompura apu
Taimi Karhunkämmen. Taimi Karhunkämmen.
over watch over watch
white nigga white nigga
Paint-joulukalenteri 2019 luukku 9 Paint-joulukalenteri 2019 luukku 9
Spurdoiluvoimat Spurdoiluvoimat
Saunasarjakuva Saunasarjakuva
Spurdo-Kalevala osa 1 Spurdo-Kalevala osa 1
velienpoikojen velipojat velienpoikojen velipojat
Korttipeli-ilta Korttipeli-ilta
uusi taiteellinen neron leimaukseni uusi taiteellinen neron leimaukseni
hansu sinä senkin naisten mies hansu sinä senkin naisten mies
Luukku 3. Luukku 3.
Gondola intissä. Gondola intissä.
Miehistyminen. Miehistyminen.
Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi) Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi)
kulttuuri isku kulttuuri isku
Olet homosex Olet homosex
3 pientä porsasta 3 pientä porsasta
odyssES odyssES
Bussissa tapahtuu. Bussissa tapahtuu.
 1 257 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.17 MB, 1 tiedosto
12.05.2020 00:02:49
[ + 5 | ]

pelastakaa lapset

[42875] [save-the-children.png] [1.17 MB] [960x727] [] []
save-the-children.png

lapset

(71)  · 

köyhyys

(16)  · 

afrikka

(95)  · 

tyrone

(251)
12.05.2020 07:10:49
#341729 [+1] Piilota Suosittele

>>341683
Niin se vaan eteni. Vastuuta tästä ei kuitenkaan oteta. Tollaset äärimuslimimaat tarvitsevat diktaattorin. Kattokaa ny saatana mitä tapahtuu kun siellä ei ole kuria ja järjestystä.

12.05.2020 22:55:00
#342157 [+1] Piilota Suosittele

>>341683 näinhän siinä kävi ja päällimmäisena usa sähläämässä. europpa olis ihan ok jos saddam ja gaddafi olis vielä vallassa. ei olis kuin muutama somali.

13.05.2020 12:20:40 | 12:32:52
#342267 [+1] Piilota Suosittele

>>342157
Kummassaki maassa äljyä. Toinen Irakin sota perustui siihen, et Saddam halus siirtää oman öljynsä myynnin europohjaiseksi ja jenkit ei siitä tykänny. Bushin ja Cheney sopi jo virkakautensa alussa, et Saddam saa lähteä.
Miks öljykauppa on dollaripohjasta? No ku toinen mailmansota oli paskonu koko Euroopan niin piti rakentaa usiksi. Jenkit sit hoksas, et teillä kultaa meillä paperia (dollareita) ja niin rahdattiin laivoilla kultaa euroopasta uudelle mantereelle ja saatiin paperia tilalle. No meni hetki ja eurooppa vaurastu ja halus maksaa velat takas. Se ois ollu katastrooffi jenkkien taloudelle, joka perustu nyt tuohon lainattuun kultaan. No joku noheva keksi, et nyt pannaan pystyyn OPEC ja valuuttana käy vaan USD. Tästä kaikesta on kyse kun pelataan isoa peliä isoilla panoksilla. Nyt mielenkiinnolla seuraan kuinka käy USAn ja Kiinan välillä, koska USA on velkaa jonkusen kolikon sinnekkin päin...

[ 6 viestiä | ]