Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:07:27 Jäseniä 70 Vierailuja 9 224 Medioita 928

Kanava Paint-taiteelle. Paint-taide ei kuole koskaan!

poliisimestari poliisimestari
Jamal-tribuutti Jamal-tribuutti
no racism no racism
Nappula is död Nappula is död
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 16 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 16
2018 Paint-joulukalenterin luukku 17. 2018 Paint-joulukalenterin luukku 17.
Korjasin kuvan Korjasin kuvan
Joulukalenteri Luukku 8 Joulukalenteri Luukku 8
neek...eiku linnun pelätti neek...eiku linnun pelätti
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3! Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3!
Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104) Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104)
kaikki ei ole sitä miltä näyttää kaikki ei ole sitä miltä näyttää
Nakkisarjakuva Nakkisarjakuva
Vitsillinen sarjakuva 15 Vitsillinen sarjakuva 15
Suomen keisari -kombo Suomen keisari -kombo
'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus 'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus
Unelomojen lupu setä Unelomojen lupu setä
Taitelija Martti taiteilee (2011) Taitelija Martti taiteilee (2011)
aku ankalla haku aku ankalla haku
fugging jonnes fugging jonnes
legendaarista legendaarista
Vitsillinen sarjakuva 6 Vitsillinen sarjakuva 6
Läski Paska homona Läski Paska homona
Tyrone pelaa minecraftia Tyrone pelaa minecraftia
 1 072 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.44 MB, 6 tiedostoa
23.02.2019 11:21:08
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 23.02.2019.

Kebabhuumoria 1-6 (Realisti)

[24922] [Kebabhuumoria---1-(Realisti,-26.2.2012).png] [0.06 MB] [640x1287] [] []
Kebabhuumoria---1-(Realisti,-26.2.2012).png
[24921] [Kebabhuumoria---2-(Realisti,-su-26.2.2012).png] [0.06 MB] [640x1366] [] []
Kebabhuumoria---2-(Realisti,-su-26.2.2012).png
[24920] [Kebabhuumoria---3-(Realisti,-3.3.2012).png] [0.04 MB] [640x984] [] []
Kebabhuumoria---3-(Realisti,-3.3.2012).png
[24919] [Kebabhuumoria---osa-4-(Realisti,-6.4.2012).png] [0.1 MB] [640x2551] [] []
Kebabhuumoria---osa-4-(Realisti,-6.4.2012).png
[24918] [Kebabhuumoria---osa-5-(Realisti,-ma-9.4.2012).png] [0.08 MB] [640x1856] [] []
Kebabhuumoria---osa-5-(Realisti,-ma-9.4.2012).png
[24917] [Kebabhuumoria---osa-6-(Realisti,-la-5.5.2012).png] [0.1 MB] [640x3140] [] []
Kebabhuumoria---osa-6-(Realisti,-la-5.5.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

kebab

(59)  · 

huumori

(43)
23.02.2019 12:05:22
#163422 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi tuossa vaiheessa kun tilaa pullo-olutta niin katsee, että se tulee sieltä kaapista. Ja parempi on tietää kassinsa pullojen määrä.

JOka kauppaan saa asiakkaan. Osaan vain kerran.

[ 3 viestiä | ]