Hehheh, mulla on tollanen etukuormaaja, ja 5000€:n kauha (koko kone ei edes maksanut niin paljoa kun 70-luvun tuotteita), mutta emmä sinne kauhaan ole koskaan kussu.
:D +1
[
1 viestiä
|
]
⭰
Hyvää joulua
Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku)
Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora)