Jeps ei se turhaankaan pyöri omat recommended videot lauta/korttipelien, heavy metal/post rock/retrowave albumien, kissojen ja (kauhu)audiokirjojen ympärillä :3
[
3 viestiä
|
]
⭰
Huomenta! :3 Mäy mäy mäy! :3
Kumpi pieraisi eka
Freak on a leash
Kissaurusurokset ovat irrallaan >:3
Kurkkua? Ei kiitos! >:3
Tyty-ystävämateriaalia :3
"näin minä varmaan sitten kuolen" :3
Jokainen ikä on leikki-ikä :3 ("Tänne se naru >:3")
teippiä
Game of Kibbles! :3
En poistu täältä ikinä ;____; >:3
Näin saalistetaan ihminen >:3
Tasapainoinen pesutuokio :3
kyllä on hyödyllinen tämä uusi härveli
Kissat porisee linnuille :3
Uusi vauva :3
löysi roskiksesta, nyt tykkää pitää sitä yllänsä :3