Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Didididdidididdi :3 Didididdidididdi :3
Ei pestä! Ei pestä!
based kissa based kissa
Tasapainoinen tarkkailuasema :3 Tasapainoinen tarkkailuasema :3
et vie pitsaani >:3 et vie pitsaani >:3
kaappaaja :3 kaappaaja :3
Artyom täytti 2 vuotta :3 Artyom täytti 2 vuotta  :3
Ylijumala Ylijumala
Vielä 500 minuuttia Vielä 500 minuuttia
59342ea8bdd10.mp4 59342ea8bdd10.mp4
Talleta sinäkin rahasi Börh-pankkiin jo tänään! Talleta sinäkin rahasi Börh-pankkiin jo tänään!
Pawfficer Donut sworn in ;3 Pawfficer Donut sworn in ;3
Juttutuokio pentujen kanssa Juttutuokio pentujen kanssa
mlem mlem mlem mlem mlem mlem
MIAU MIAU
jeesus kissa jeesus kissa
Video sisältää börhsijoittelua :3 Video sisältää börhsijoittelua :3
Ratsuväki saapuu Ratsuväki saapuu
Sunnuntaiaamu? Mitä sitten? >:3 Sunnuntaiaamu? Mitä sitten? >:3
Ryhmäpötkötyspaikka Ryhmäpötkötyspaikka
Sinne meni takuuvuokra, ja vessapaperi, ja yöunet... >:3 Sinne meni takuuvuokra, ja vessapaperi, ja yöunet... >:3
Kissa katsoo kauhuelokuvaa Kissa katsoo kauhuelokuvaa
Haistelen Haistelen
Lil Bubin lämmittelyvideo :3 Lil Bubin lämmittelyvideo :3
 696 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
01.12.2020 23:12:33
[ + 4 | ]

Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3


thurston

 · 

waffles

 · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

maukuu

(21)  · 

lumi

(122)  · 

ulkoilu

(10)  · 

kylmä

(30)  · 

mäy

(30)  · 

winter

 · 

not worth it

 · 

thurston waffles

 · 

valjaat

 · 

kovaääninen

 · 

talvi

(97)
02.12.2020 00:03:22
#415367 [+-] Piilota Suosittele

Tutulla oli kans kissa mikä halus nähä mitä ulukona on, ku siellä on valakosta. Kävi pihalla pari sekuntia ja loikkas saman tien takas sisälle.

02.12.2020 00:31:04
#415379 [+-] Piilota Suosittele

kyllä kissa kuuluu vapaana olla ulkona. Ihmettelen noita öyhöttäjiä, jotka sanoo että kissa on vieraslaji ja tuhoaa linnunpesiä jne... Kyllä ne perkeleen linnut on suoraan dinosaurusten jälkeläisiä, jotka terrorisoivat meidän nisäkkäiden esi-isiä. Ei mitään sympatiaa linnuille

02.12.2020 02:23:32
#415416 [+-] Piilota Suosittele

Meidän edesmennyt Jaakko-kissa halus ulos. Sanoin sille että en voi ny viedä sua kun siellä sataa kaatamalla. Noh, ulvonta ei loppunut. Vein Jaakon ulos. Tule noin 10 sek päästä takaksin. Antoi kynttä mulle.. SUN SYY!!!!

03.12.2020 16:30:23
#416005 [+-] Piilota Suosittele

>>415431

:333
Ja tassuihin voi puhaltaa lämmintä ilmaa <3

Ihan asiastahan hän mäykyy, tämänkin kommentin videolla ulkoilee tyytyväisenä saatuaan pyyntönsä toteutumaan :3

[ 9 viestiä | ]