Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

kohta menäänn :_3 kohta menäänn :_3
Peltohommissa :3 Peltohommissa :3
Minäkö nukkumassa? >:3 Minäkö nukkumassa? >:3
Tässä on hyvä Tässä on hyvä
Insinöörin kissaopas 2.0 Insinöörin kissaopas 2.0
Pawfficer Donut sworn in ;3 Pawfficer Donut sworn in ;3
Huumonille kylpy Huumonille kylpy
Sumobörheät :3 Sumobörheät :3
Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3 Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3
Tasapainoisesti johdettua puutarhatyötä :3 Tasapainoisesti johdettua puutarhatyötä :3
Kuinka kissat toimivat Kuinka kissat toimivat
John Cena cat John Cena cat
Kissa hajosi Kissa hajosi
Nope Nope
Mortti tuli taloon börh :3 Mortti tuli taloon börh :3
Mitä 7evill :delle oikeasti tapahtui Mitä 7evill :delle oikeasti tapahtui
"That's enough internet for today" :3 "That's enough internet for today" :3
Börheä valomerkki :3 Börheä valomerkki :3
On bendeleen börheä työmaa :3 On bendeleen börheä työmaa :3
CATcerto - Mindaugas Piecaitis, Nora The Piano Cat CATcerto - Mindaugas Piecaitis, Nora The Piano Cat
et vie pitsaani >:3 et vie pitsaani >:3
Minnie's "Murder" Eyes Minnie's "Murder" Eyes
ihmettelee :3 ihmettelee :3
think out of the box, meow version :3 think out of the box, meow version :3
 853 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
30.09.2020 17:08:23
[ + 2 | ]

Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin


kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

heavy

(244)  · 

volbeat

01.10.2020 15:13:43
#394893 [+-] Piilota Suosittele

Niin bigguinen, kirkaskatseinen, tirheä ja elämännälkäinen bendele :333 Ja kunnon metallibörh ;3

Lopussa klassinen "moi pitää mennä :3" ;_______; :3

01.10.2020 22:36:32 | 22:42:32
#395079 [+-] Piilota Suosittele

>>394893

Ujosteli kun huomasi että otetaan videokuvaa. "Brb, meen tuonne autokatokseen piiloon" :3

Mortti muuten tuossa videon alussa maatessaan juuri ennen mustekalapubu-painia, nyökkää niskallaan pari kertaa. Se tarkoittaa rabsuta nyt mua ja lopeta se kuvaaminen. Rabsutin. <3

Edit: olin myös saattanut laittaa bunnypussiin hieman kissanminttusuihketta ;3

01.10.2020 22:41:43 | 22:43:21
#395091 [+-] Piilota Suosittele

>>395079

:333 Oli totisesti biene <3

Muuten, se tunne kun tuossa näkyy kolmen videon thumbnailit, joissa kolme täysin eriväristä Morttia ;3

Edit: börheästi toimittu :333

[ 5 viestiä | ]