Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

cheek rubs :3 cheek rubs :3
Kiva, olette kotona. :3 Nyt, baijatkaa börheyttäni :3 Kiva, olette kotona. :3 Nyt, baijatkaa börheyttäni :3
Pelasti kaverinsa eläinlääkäristä :3 Pelasti kaverinsa eläinlääkäristä :3
Katsokaa pehmoisia viiksityynyjäni :3 Katsokaa pehmoisia viiksityynyjäni :3
Tasapainoinen pesutuokio :3 Tasapainoinen pesutuokio :3
mikäs komistus siellä on :3 mikäs komistus siellä on :3
LuLu Got Smacked By a Kitten! LuLu Got Smacked By a Kitten!
対流型石油ストーブの前の茶トラ Cat to warm by a heater 対流型石油ストーブの前の茶トラ Cat to warm by a heater
Lepää tasapainossa rakas Shironeko <3 Lepää tasapainossa rakas Shironeko <3
Kissa mäykäisee pussattaessa Kissa mäykäisee pussattaessa
wtf :3 wtf :3
Kissatappelu! >;3 Kissatappelu! >;3
"Ei." "Ei."
Näin saalistetaan ihminen >:3 Näin saalistetaan ihminen >:3
Vivis heräilee 2 aikaan päivällä :# Vivis heräilee 2 aikaan päivällä :#
börhneck speed börhneck speed
Midäs te oledde däällä dehneet? Midäs te oledde däällä dehneet?
turpaan vaan ja onnea turpaan vaan ja onnea
"näin minä varmaan sitten kuolen" :3 "näin minä varmaan sitten kuolen" :3
Kisse ymmärtää maailmankaikkeuden salaisuudet Kisse ymmärtää maailmankaikkeuden salaisuudet
Pitkät piuhat Pitkät piuhat
Kipse fiilistelee Kipse fiilistelee
Minnie's "Murder" Eyes Minnie's "Murder" Eyes
Börheät reivit Börheät reivit
 695 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
26.09.2020 12:07:39
[ + 1 | ]

I'll be watching you...


kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

kurkkaa

(18)  · 

monitori

 · 

mortti

(150)  · 

börh

(1049)
27.09.2020 11:07:48
#393167 [+-] Piilota Suosittele

>>393157

"Mitä sinä siellä sisällä duunaat!? Mäy mäy! Kellottamisaikani alkaa nyt!" t. reuhamort

(Otin kuvan tänä aamuna, pitäisi varmaan maalata tuo puite uudelleen ennen kuin Vivis tulee takaisin keskiviikkona.)

27.09.2020 13:11:00 | 13:14:16
#393229 [+-] Piilota Suosittele

>>393167

Hyvä idea! :3 Jos börhtähdet ovat kohdillaan, Reuhis ei maalatun pinnan nähdessään edes koe lämpimiä muistoja äkkipikaisia hermoja rentouttaneesta raabimissessiosta, eikä siis todennäköisesti toista sitä >:3 Ehkä maalinhaju peittää riibsraabshetken hajun ;3

27.09.2020 16:45:45 | 16:47:57
#393288 [+-] Piilota Suosittele

>>393245

No niin just, vieritä vain valtavan salaisuuden taakka minun harteilleni >:3

(Pakko ihmisen on harjoittaa maltillista oveluutta noita herkkänenuisia salabörhpoliiseja kohtaan selvitäkseen edes jotenkin ;3 )

Vivis saisi kyllä olla järjestämättä mielenosoituksia vaikka kaikki ei sekunnissa tapahtuisikaan juuri hänen börheän tahtonsa mukaan ;333

[ 7 viestiä | ]