Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Hei Hei
wtf :3 wtf :3
We will bongo cat We will bongo cat
ei nyt ei nyt
Moshaan tästä itselleni peiton >:3 Moshaan tästä itselleni peiton >:3
Holy shit it's another fucking day :3 Holy shit it's another fucking day :3
hyppäsi hyppäsi
kissa tulee :3 kissa tulee :3
Cat Lovers Get Surprised By A Box Of Kittens Cat Lovers Get Surprised By A Box Of Kittens
Tämä on vettä :3 Tämä on vettä :3
Harjauspäivä Harjauspäivä
Kala :3 Kala :3
Minä tulen nyt! Minä tulen nyt!
Alien, kauhuleffana Alien, kauhuleffana
Kuplaelämää :3 Kuplaelämää :3
ruoka-aika ruoka-aika
Blinded by cats Blinded by cats
Juhla-ateria Juhla-ateria
Tuntuu höböltä :3 Tuntuu höböltä :3
like a boss like a boss
Onpa iso wuff :3 Onpa iso wuff :3
Kumman masu on söpömpi? Kumman masu on söpömpi?
hyvää :3 hyvää :3
Hiirestäjät Hiirestäjät
 694 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
26.09.2020 12:07:39
[ + 1 | ]

I'll be watching you...


kissa

(5203)  · 

vivamort

(152)  · 

kurkkaa

(18)  · 

monitori

 · 

mortti

(150)  · 

börh

(1047)
27.09.2020 11:07:48
#393167 [+-] Piilota Suosittele

>>393157

"Mitä sinä siellä sisällä duunaat!? Mäy mäy! Kellottamisaikani alkaa nyt!" t. reuhamort

(Otin kuvan tänä aamuna, pitäisi varmaan maalata tuo puite uudelleen ennen kuin Vivis tulee takaisin keskiviikkona.)

27.09.2020 13:11:00 | 13:14:16
#393229 [+-] Piilota Suosittele

>>393167

Hyvä idea! :3 Jos börhtähdet ovat kohdillaan, Reuhis ei maalatun pinnan nähdessään edes koe lämpimiä muistoja äkkipikaisia hermoja rentouttaneesta raabimissessiosta, eikä siis todennäköisesti toista sitä >:3 Ehkä maalinhaju peittää riibsraabshetken hajun ;3

27.09.2020 16:45:45 | 16:47:57
#393288 [+-] Piilota Suosittele

>>393245

No niin just, vieritä vain valtavan salaisuuden taakka minun harteilleni >:3

(Pakko ihmisen on harjoittaa maltillista oveluutta noita herkkänenuisia salabörhpoliiseja kohtaan selvitäkseen edes jotenkin ;3 )

Vivis saisi kyllä olla järjestämättä mielenosoituksia vaikka kaikki ei sekunnissa tapahtuisikaan juuri hänen börheän tahtonsa mukaan ;333

[ 7 viestiä | ]