Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Kissuttelu 101 Kissuttelu 101
liitytkö meihin? liitytkö meihin?
@TeppoK @TeppoK
Näin koulutetaan palkkamurhaajaa >:3 Näin koulutetaan palkkamurhaajaa >:3
Pussitaivas :3 Pussitaivas :3
Katoavat ihmiset ?:3 Katoavat ihmiset ?:3
pärskis pärskis
MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW
Rabsutusrajat Rabsutusrajat
Aivasti Aivasti
teki perseestä veneen teki perseestä veneen
Kissa perkele Kissa perkele
Kuplaelämää :3 Kuplaelämää :3
kaikille jotain :3 kaikille jotain :3
Sylvesterin kissanminttuöverit Sylvesterin kissanminttuöverit
Eh, Why Are Cats Just So Good At This Shit? (Slow-Motion) Eh, Why Are Cats Just So Good At This Shit? (Slow-Motion)
kisseohjain :3 kisseohjain :3
tasapainottelija kisse tasapainottelija kisse
kiitos kiitos
Mortti tuli taloon börh :3 Mortti tuli taloon börh :3
Cats Thug Life Compilation Cats Thug Life Compilation
Ryppy rakkaudessa :3 Ryppy rakkaudessa :3
Kissakokoelma Kissakokoelma
Juns Kitchen - Veggie & Fish Tank Juns Kitchen - Veggie & Fish Tank
 853 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
30.09.2020 17:08:23
[ + 2 | ]

Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin


kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

heavy

(244)  · 

volbeat

01.10.2020 15:13:43
#394893 [+-] Piilota Suosittele

Niin bigguinen, kirkaskatseinen, tirheä ja elämännälkäinen bendele :333 Ja kunnon metallibörh ;3

Lopussa klassinen "moi pitää mennä :3" ;_______; :3

01.10.2020 22:36:32 | 22:42:32
#395079 [+-] Piilota Suosittele

>>394893

Ujosteli kun huomasi että otetaan videokuvaa. "Brb, meen tuonne autokatokseen piiloon" :3

Mortti muuten tuossa videon alussa maatessaan juuri ennen mustekalapubu-painia, nyökkää niskallaan pari kertaa. Se tarkoittaa rabsuta nyt mua ja lopeta se kuvaaminen. Rabsutin. <3

Edit: olin myös saattanut laittaa bunnypussiin hieman kissanminttusuihketta ;3

01.10.2020 22:41:43 | 22:43:21
#395091 [+-] Piilota Suosittele

>>395079

:333 Oli totisesti biene <3

Muuten, se tunne kun tuossa näkyy kolmen videon thumbnailit, joissa kolme täysin eriväristä Morttia ;3

Edit: börheästi toimittu :333

[ 5 viestiä | ]