Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 357 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Minun >:3 Minun >:3
Jumalauta, ei helvetti ;___; >:3 Jumalauta, ei helvetti ;___; >:3
mew mew :3 mew mew :3
Ilouutinen :3 Ilouutinen :3
Porg hyökkää! Porg hyökkää!
*error* *error*
Half Life 3 Half Life 3
Anna tänne se Anna tänne se
"Saanko pitää sen" ;__; "Saanko pitää sen" ;__;
Kissaperhe Kissaperhe
sattuu ja tapahtuu sattuu ja tapahtuu
Vaihto! Vaihto!
Guns Explained - with Cats Guns Explained - with Cats
Nala ja Kahvin photobomb :3 Nala ja Kahvin photobomb :3
Purr purr Purr purr
Kissat porisee linnuille :3 Kissat porisee linnuille :3
Kiireinen pesijä, mutta ei liian kiireinen :3 Kiireinen pesijä, mutta ei liian kiireinen :3
Haistelen Haistelen
Badass Badass
cat metal cat metal
mäy :3 mäy :3
Kotini on petini :3 Kotini on petini :3
Kissa - Maanantai :3 Kissa - Maanantai :3
Kissa pidätetään Kissa pidätetään
 663 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
02.07.2020 11:41:41
[ + 2 | ]

Minnie's activation noice


kissa

(5208)  · 

ääni

(49)  · 

hurr

02.07.2020 21:02:59 | 21:05:59
#361902 [+-] Piilota Suosittele

Minnie :333 <3

Eipäs ollutkaan "Are you hungry?" ;3 Se on sitten keittiöönsiirtymisaktivointi :3

Neidissä on samanlaista itsetietoisuuden ja rakkauspakkaustelun sopivan sekoitussuhteen siivittämää tenhovoimaa kuin eräässä Torniosta tulleessa isännässä ;3 Mistä herääkin kysymys että mitkä aktivointiäänet toimivat tuntemillesi suomibörheille erityisen hyvin? :3

Herkkunappipussin rapina on ainakin tehokkaaksi tiedetty ;3

03.07.2020 06:41:19
#361988 [+-] Piilota Suosittele

>>361902
Herkkutikun näyttäminen, Mortti taas vastaa omaan nimeensä. :3

Ja videolla tarkoitettiin Minnien päästämää hurr-ääntä. Volumea joutuu hieman nostamaan, koska ääni on pehmeä ;3

04.07.2020 12:56:46 | 13:02:12
#362444 [+-] Piilota Suosittele

>>361988

:333

HURR. :333

Mortillahan niitä aktivoitumisääniä riittää :333 Hetevideolla varsinkin :3 Mrrjour :3 Maikki taasen on kuuluisa intensiivisestä aktivoitumiskatseestaan ;333 (Muistan kyllä että juttelu ei ole hänelle yhtä luontevaa kuin börheille yleensä, itseilmaisu toimii silti :3 )

[ 3 viestiä | ]