Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Artyom täytti 2 vuotta :3 Artyom täytti 2 vuotta  :3
Aamumauku on börheän päivän alku :3 Aamumauku on börheän päivän alku :3
wtf :3 wtf :3
Maalivahtikipsu Maalivahtikipsu
Koiranpierukylpy Koiranpierukylpy
En poistu täältä ikinä ;____; >:3 En poistu täältä ikinä ;____; >:3
Kissakokoelma Kissakokoelma
SQUISH THAT CAT SQUISH THAT CAT
Minnie's activation noice Minnie's activation noice
Suomi kisse Suomi kisse
Heralds of Börh are coming! Heralds of Börh are coming!
kop kop kop kop
"Täällä partioin minä!" >:3 "Täällä partioin minä!" >:3
hassuttelua :3 hassuttelua :3
Vihainen villikissanpentu ;_; Vihainen villikissanpentu ;_;
suihkuavustaja :3 suihkuavustaja :3
Kipsu saa nenilleen Kipsu saa nenilleen
mutta, olin täällä ensin :3 mutta, olin täällä ensin :3
Varovasti ja meow! Varovasti ja meow!
Töps töps Töps töps
ruostetäpläkisse ruostetäpläkisse
Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3 Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3
Pikkukilli uhittelee :3 Pikkukilli uhittelee :3
Tasapainoista lannoitusta :3 Tasapainoista lannoitusta :3
 586 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
13.02.2020 01:56:07
[ + 1 | ]

Shiro näkee tasapainoista unta <3 :3


shiro

(126)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

nukkuu

(210)  · 

tasapainokissa

(18)  · 

uneksii

13.02.2020 01:59:17 | 02:39:46
#306384 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Tiedän että on hölmöä puhua näin kissasta jota ei ole ikinä tavannut, ja että missä tahansa iässä voi sattua mitä vain kenelle vain, mutta olen jo alkanut pikkuhiljaa henkisesti valmistautua (ilman mitään erillistä "päätöstä", se tunne vain tulee aina kun käyn blogissa/kanavalla) siihen että Shiro on ennemmin tai myöhemmin valmis säteilemään tasapainoisuuttaan sateenkaarisillan toisella puolen ;____; Ja toiselta puolen :3 Siihen voi mennä vielä kuukausia, ehkä jopa vuosi tai pari, tai vähemmän, mutta kun niin käy, ajattelen silloin että hänellä on ollut pitkä, toiminnantäyteinen, börheä ja tasapainoinen elämä :333

13.02.2020 10:20:37
#306430 [+-] Piilota Suosittele

Katoinks mä just lähes viis minuuttia ku kissa nukkuu... Rontti sentään "juoksee" lattialla kun se nukkuu N-REM-untansa.

13.02.2020 13:29:55
#306480 [+-] Piilota Suosittele

>>306471

Maikki ei ainakaan "kuole" koskaan ;3 <3 Niin muheva ja eeppinen börhkuningatar että pikkuotukset karttelevat mökkinne ympäristöä vielä sadankin vuoden päästä >:3

13.02.2020 13:35:48
#306485 [+-] Piilota Suosittele

>>306480
Hän on kotioloissa erittäin taipuvainen hitailuun ja saattaa vaikuttaa jopa kömpelöltä. Sohvalle tai sängylle hyppyä pitää tähdätä hyvin tarkkaan :3

Mutta "ulkobörh-Maikki" on ihan eri tavalla nopea ja ketterä. Ei niin nopea kuin aiemmin, mutta kyllä juoksu ja hyppy onnistuu vielä.

13.02.2020 13:38:27 | 13:42:36
#306487 [+-] Piilota Suosittele

>>306485

Miltä sekin nyt näyttäisi jos pitäisi muutella paikkaa vielä kun on hypännyt valtaistuimen päälle >:3

:333 Kohta tulee taas kesä ja jihuu :3 Tai siis, se tulee kun Maikki suorittaa valan auringolle ;3 <3

[ 8 viestiä | ]