Kissat on paholaisesta. Uuniin vaan kaikkien omistajiensa kanssa. Maailmasta tulee heti asteen verran parempi paikka, ku kaikki toksoplasmoosin uhurit paistetaan karrelle ja tarjoillaan pekonina.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Kissojen perseilyä
Didididdidididdi :3
Mitä noituutta tämä on?
Kisse pelastaa kännykän
Meet The Amazing Acro-Cats, an all-cat circus troupe