Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Baxter don't share Baxter don't share
kissa tulee :3 kissa tulee :3
Ööö mitä mun pitäs tehdä? T kissi Ööö mitä mun pitäs tehdä? T kissi
Kotini on petini :3 Kotini on petini :3
Kissa orkesteri Kissa orkesteri
Alien, kauhuleffana Alien, kauhuleffana
Börheä savenvalaja Börheä savenvalaja
Kissa hajosi Kissa hajosi
börh börh
ämmälämmä :3 ämmälämmä :3
taisin syödä liikaa <:3 taisin syödä liikaa <:3
liitytkö meihin? liitytkö meihin?
Näin saalistetaan ihminen >:3 Näin saalistetaan ihminen >:3
Nauti äänitehosteesta huumon ;3 Nauti äänitehosteesta huumon ;3
suihkuavustaja :3 suihkuavustaja :3
100 eggs - how many will the cat break? 100 eggs - how many will the cat break?
kuka söi takoni? kuka söi takoni?
kisse hyppiväinen kisse hyppiväinen
Juttutuokio pentujen kanssa Juttutuokio pentujen kanssa
pieni kisse :3 pieni kisse :3
Tämä on vettä :3 Tämä on vettä :3
kaappaaja :3 kaappaaja :3
Salil eka, salil börh :3 Salil eka, salil börh :3
Eh, Why Are Cats Just So Good At This Shit? (Slow-Motion) Eh, Why Are Cats Just So Good At This Shit? (Slow-Motion)
 742 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.61 MB, 1 tiedosto
28.10.2018 13:22:38
[ + 1 | ]

Video sisältää börhsijoittelua :3


kissa

(5203)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1047)  · 

scratchboard

 · 

lahja

(31)  · 

lahjat

 · 

beds

 · 

teroitusalusta

 · 

raapimisalusta

 · 

naru

(29)  · 

leikki

(70)
28.10.2018 14:37:13
#114926 [+-] Piilota Suosittele

>>114879
Ei :3 tällä erää. Olen huomannut, että kissaihmiset ovat usein elitistejä - parempiarvoisia kuin toiset omasta mielestään.

Koiraihmiset ovat taas usein maanläheisempiä, jotka tajuavat asioista tavantallaajan, mutta myös psykopaattien, ja ylimielisten narsistien, näkökulmasta.

Ei koske pienten lemmikkikoirien omistajia

@Pamputin
Eikä näyttelykissan tai näyttelykoiran kasvattajia. Vaikuttavat homoilta, ja eivät hyödynnä lemmikkiään mitenkään. Paitsi :3 vitun BÖRH!

28.10.2018 15:35:02
#114973 [+-] Piilota Suosittele

>>114929
Siitä ei ole epäilystäkään että ymmärrät asioita psykopaattien ja ylimielisten narsistien näkökulmasta.

Äläs alota.

>>114934
tuo on sitä kaupungissa asuvien höpinää.

En asu kaupungissa, ja viihdyn hyvin vielä vajaa 70km lähimmästä semmosesta mökillä. Oikea koti on 4km kaupungista. Töissä usein metässä keskellä ei mitään en varsinaisesti aina viihdy. On siellä ihan kiva vapaa-aikana kävellä.

>>114934
pitävät hiiriongelman kurissa

Nii tää on sitä kissan hyötykäyttöä.

Koira on metsästyksessä mukana joskus liiankin innokkaana, ja tehokas supintappaja kanssa. On se samalla varashälytin.

[ 4 viestiä | ]