Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 630 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

cortana cortana
Se ensimmäinen yö Se ensimmäinen yö
Pettyi karvaasti Pettyi karvaasti
I'M ON SHROOMS I'M ON SHROOMS
gura gura
Miumau Miumau
keskiaikainen yhdyntä keskiaikainen yhdyntä
;__; ;__;
Ah the person above triple motherfucker Ah the person above triple motherfucker
Uhkapelausta Uhkapelausta
Tanssiva kissatyty Tanssiva kissatyty
overwatch overwatch
Suomi KP31 kisse Suomi KP31 kisse
Rollaa animelukio-tier tyttöystävä Rollaa animelukio-tier tyttöystävä
Love live iloinen juhla Love live iloinen juhla
kouluampuja kouluampuja
Blend S Blend S
Miolle huomiota, osa 2 Miolle huomiota, osa 2
Toriyama Toriyama
Massamuistit Massamuistit
No welding No welding
Klassikko Klassikko
animehuone animehuone
Dio seikkailee 5 Dio seikkailee 5
 826 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
26.06.2018 09:33:32
[ + 5 | ]

Tää sekosi ny

[14077] [12512.png] [0.12 MB] [300x300] [] []
12512.png

26.06.2018 11:48:55
#69048 [+-] Piilota Suosittele

animessa ei muuten mitään mut tämmöset sarjat ja ne fanit mitkä postaa internettiin näitä kuvia eikä pysty olemaan hiljaa asiasta on maailman ärsyttävimpiä

04.07.2018 05:12:53
#71229 [+-] Piilota Suosittele

>>69048
Voit vaihtaa virkkeesi ensimmäisen sanan paikalle melkeinpä minkä tahansa asian ja toimii varmasti! Hienoa että toit mielipiteesi esille. Se on tärkeää :)

Tosin joitakin vituttaa tollaset ulisijat jotka ulisee vaan ulisemisen ilosta, tuomatta mitään järkevää keskusteluun ulinansa lisäksi. Uliuli :D

04.07.2018 17:29:36 | 17:30:12
#71425 [+-] Piilota Suosittele

>>71229 pointti oli et animessa ei oo mitään muuta vikaa paitsi se söpöstely, vaikka suurimmalla osalla porukasta tuntuu olevan ongelmana ihan kaikki anime, esimerkiksi oon yrittäny kattoo joitain ihan perus sarjoja jotka muuten vaikuttaa ihan katsomisen arvoiselta mutta sit siinä on yks tommonen hahmo mikä pilaa koko sarjan. Ja näitä animefaneja jotka ei muusta osaa puhua kuin (söpöstely)animesta ja postailee tämmösiä screenshotteja joilla ei ole minkäänlaista todellista huumoriarvoa muille kuin toisille animefaneille, tuntuu olevan niin paljon (joo joo äänekkäin 10%). En nyt tiiä mikä sinun ongelmasi minun mielipiteeni kanssa oli, vai osuiko tuo kuvaus niin hyvin kohdallesi että loukkaannuit? Ja jos tuntuu että sinua kritisoidaan tällätavalla jatkuvasti niin kannattaa katsoa peiliin.

[ 8 viestiä | ]