Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 200 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

kawaii okta kawaii okta
homo hentai homo hentai
Sharo ja Chiya tontut Sharo ja Chiya tontut
Kissabussi cosplay Kissabussi cosplay
Chiya ja Chino puputytöt Chiya ja Chino puputytöt
ei kiinnosta maalaaminen ei kiinnosta maalaaminen
spooky dorifto spooky dorifto
Tähän on tultu Tähän on tultu
wowi ukko wowi ukko
Kaos Kaos
Blend s ryhmäkuva Blend s ryhmäkuva
Kotokan pehmolelukokoelma Kotokan pehmolelukokoelma
furry pylly furry pylly
Olette turvassa Olette turvassa
Mä ja mun deitti Mä ja mun deitti
Valitse vahvin. Valitse viisain. Valitse Keijupuolue. Valitse vahvin. Valitse viisain. Valitse Keijupuolue.
äidin pallit äidin pallit
Yato miekkoineen Yato miekkoineen
Dio seikkailee 2 Dio seikkailee 2
necrofilia necrofilia
Pesuhetki Pesuhetki
Letku Letku
Anime. Anime.
muistutus muistutus
 416 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
16.03.2026 16:04:02
[ + 0 | ]

ei kiinnosta maalaaminen

[86798] [vittu_taa_java.jpg] [0.03 MB] [279x181] [] []
vittu_taa_java.jpg

aku ankka

(269)  · 

huithapeli

 · 

ad-hd

17.03.2026 08:10:40
#743345 [+-] Piilota Suosittele

>>743247 Kyllä kannattaa, en usko että tajuat kunnolla javan potentiaaleja. Sitä paitsi saavutan aikamoisen riippumattomuuden suuryrityksiin nähden kun voi javalla koodata melkein mitä tahansa verkko infrastruktuurista pien koneiden ohjaus ohjelmistoihin. Näissä liikkuu potentiaalit tienata miljardi omaisuudet.

17.03.2026 15:20:59
#743395 [+-] Piilota Suosittele

>>743390 tarkotan olio-ohjelmointia en scriptiä. olio ohjelmoinnilla voi tehä mitä vaan. vaikka käyttöjärjestelmän ja kilpailijan mikrosoftille.

18.03.2026 11:38:23
#743610 [+-] Piilota Suosittele

>>743597 mikä sua vaivaa vai trollaatko? ihan yliopistolla kävin joskus olio ohjelmoinnin luennoilla ja opiskellu javaa joku 20 vuotta kotona ku lukiossa opiskelin yliopiston approa :D tajuan varmaa enemmä ku 98% java ohjelmoijista jotka vaa promptaa tai käyttää jotain valmista kirjastoa

19.03.2026 22:31:10
#743949 [+-] Piilota Suosittele

>>743837 ei ole. "https://fi.wikipedia.org/wiki/Java" Java on Sun Microsystemsin kehittämä teknologiaperhe ja ohjelmistoalusta, johon kuuluu muun muassa laitteistoriippumaton korkean tason, luokkapohjainen, oliopohjainen ohjelmointikieli, joka on suunniteltu siten, että siinä on mahdollisimman vähän toteutusriippuvuutta, sekä ajoaikainen ympäristö virtuaalikoneineen ja luokkakirjastoineen. Java (ohjelmointikieli) on yleiskäyttöinen ohjelmointikieli, jonka avulla ohjelmoijat voivat kirjoittaa koodia, joka kääntäessä toimii kaikilla Javaa tukevilla alustoilla ilman tarvetta kääntää koodia uudelleen.

21.03.2026 19:30:17
#744289 [+-] Piilota Suosittele

>>743949
Vedä nyt jo käteen, Assemblykin on parempi jos puhutaan ihan alkeistason kielistä, C++ kannattaa vaan opetella, vaikeaa ehkä jonkun pari viikkoa, ja mestari ehkä jossain 20 vuodessa, mutta silloin voit pyytää miljoonan vuosipalkkaa esim. Microsoftilta, Googlelta tai vaikka Rockstarilta.

Perseestä se on, siksi minäkin saan rahaa työstäni.

[ 9 viestiä | ]