Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 246 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

niiiiii niiiiii
Joskus virta loppuu Joskus virta loppuu
Niin suurta kaliberia Niin suurta kaliberia
Karvanen katti Karvanen katti
Pingviinin käsittelyssä Pingviinin käsittelyssä
Ollako homo vaiko eikö olla? Ollako homo vaiko eikö olla?
Kaikki anime pähkinänkuoressa Kaikki anime pähkinänkuoressa
Pettyi karvaasti Pettyi karvaasti
Yuugi tuijottaa Yuugi tuijottaa
Lewd -kuvakonmenti Lewd -kuvakonmenti
Keijumeido Keijumeido
Miolle huomiota, osa 1 Miolle huomiota, osa 1
Zansatsu Ponytail 3/4 Zansatsu Ponytail 3/4
MITÄ!?! MITÄ!?!
kikkitötö kikkitötö
hyvä kisseleffa hyvä kisseleffa
Älä katso näitä Älä katso näitä
Shingeki no Bongo Cat Shingeki no Bongo Cat
Omnipotenssin hyötykäyttöä. Omnipotenssin hyötykäyttöä.
Iloinen kylpykaveri Iloinen kylpykaveri
tanssiva anime tanssiva anime
Snibedi snab Snibedi snab
Nana taas paineessa Nana taas paineessa
hehe hehe
 868 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
06.01.2021 06:51:42
[ + 2 - | ]

wowi ukko

[50848] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [775x1030] [] []
tiedosto.jpg

tissit

(1669)  · 

anime

(608)
06.01.2021 20:18:45
#427277 [+-] Piilota Suosittele

>>427271
No miten ois rengashaarniska?
No ei, ku ei näy sit paljast pintaa?

Siis pelataanko tässä peliä, vai halutaanko tässä seksiä tuodaa esiin? Eiks pornopelit ja muut seksuaaliset pelis vois olla eriksee?

06.01.2021 22:09:12
#427294 [+-] Piilota Suosittele

>>427278
Kuis kauan CS:ää on pelattu?
Oletan että tää on joku Wowi, ainakin niiden mainoksissa oli hyvin samantyyppistä menoa. Itte lopetin Warcraftin heti kun se nousi nettipeliks. Anyway, on aina pelejä jotka kestää ns. "ikuisesti". Esimerkiks "Left For Dead 2" on myös vanhaa mutta aktiivisia pelaajia on edelleen (lopetin 3000h kohdalla).

Nykypeleissä on toki ihan ok kilpailua, sekä eri genrejä on tolkuttomasti. Suurin ongelma mun mielestä on, että jokanen peli on nähty about 100 tunnin kohalla. Esimerkiks Fallout 4 oli kiva pelata pari kertaa läpi mut... se oli siinä? Hyvin harva peli on niin kiinnostava, että jaksaisin nauttia siitä vidusdi enemmän.

[ 7 viestiä | ]