Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 200 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

anime anime
Ebin 5/5 Ebin 5/5
Halloween noita Halloween noita
tomoko kuroki tomoko kuroki
Admiral ja Ushio painimassa Admiral ja Ushio painimassa
Naisen paikka Naisen paikka
Stand [L A M B S A U C E] Stand [L A M B S A U C E]
necrofilia necrofilia
Agu Angga vetää tulokkaita turpaan Agu Angga vetää tulokkaita turpaan
Lämpöennätykset uusiksi Lämpöennätykset uusiksi
Pusu luolastolle Pusu luolastolle
Sormet perseeseen Sormet perseeseen
overwatch overwatch
Euryale jousineen Euryale jousineen
Mjäyy oon tää kissa Mjäyy oon tää kissa
Päivän suunnitelmat Päivän suunnitelmat
Täällä maistuu kala Täällä maistuu kala
Kissat koiria gfffögkfhjd Kissat koiria gfffögkfhjd
kys kys
Tonttu piipun reunalla Tonttu piipun reunalla
vitun japani vitun japani
Japanilainen basisti Japanilainen basisti
tyty tyty
Massamuistit Massamuistit
 1 633 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
10.01.2019 02:19:51
[ + 8 - | ]

Uudet postimerkit 2019

[22736] [3cec1365.jpg] [0.22 MB] [1920x559] [] []
3cec1365.jpg

postimerkki

(10)  · 

suomi

(394)  · 

anime

(608)
10.01.2019 11:11:15
#144798 [+-] Piilota Suosittele

>>144747
Maaliskuun postimerkeissä esitellään myös japanilaisia kulttuurivaikutteita, joista on tullut Suomessakin osa arkea. Japanilaista sarjakuvaa mukailevaan manga-tyyliin tehdyissä merkeissä tyttö laulaa karaokea ja poika syö sushia. Sarjakuviin erikoistunut graafikko Reima Mäkinen on hakenut Kaikuja Japanista -merkkeihin räväkkyyttä ja iloisuutta sekä värityksellä että hahmojen kehon kielellä. Kaikuja Japanista julkaistaan 10 merkin arkissa, jossa on 2 erilaista ulkomaan ikimerkkiä

https://www.posti.fi/private-news/tiedotteet/2018/20181024_2019_postimerkit.html# />http://digilibrary.posti.com/l/9FHddTRGRRBB

10.01.2019 18:49:28
#144957 [+-] Piilota Suosittele

>>144798
Inhoan tota manga/anime mitä lie tyyliä. Isot silmät, ei nenää tai joku , sen tilalla, pää vähän kuin kolmio, mutta niillä kyllä on oikeasti tollaset hiukset.

Japskit on kummaa porukkaa.

11.01.2019 12:29:06
#145392 [+-] Piilota Suosittele

Harmi, että ei mikään hyvä piirtäjä oo tehnyt. Näyttää lähinnä DeviantARTin massakamalta. Ja tyttöhahmolla kunnon crazy eyes xD

16.01.2019 18:40:33
#147727 [+1] Piilota Suosittele

>>145392 juuh, tämä. piirtäjän kyvyt rajoittuu idoleihin ja narutoon = ei jatkoon
jos kerta kyseessä on 100v juhlamerkki, miksi perseessä ei kysytty vaikkapa heikalaa, joka on näissä piireissä tunnettu (ja aidosti taitava) suomalainen japanialaisteema-artisti? jostain ylen hattulotosta vedetty massateini masisoireilla saa oman merkityksettömän jälkensä näkyville kuin turun torille kirjailtujen kirjaimien taustapiirtäjät. kuka vittu muistaa semmosia edes vuoden päästä?

desu vult

[ 7 viestiä | ]