Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 11:19:33 Jäseniä 52 Vierailuja 10 716 Medioita 1131

[m=median id]

Ei paljoo Ei paljoo
Ironinen kommentti kirjoitteluun Ironinen kommentti kirjoitteluun
Ulina Ulina
Kuvakommentti Kuvakommentti
K. Iitos K. Iitos
Panokset kovenee Panokset kovenee
Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne. Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne.
thpooky thpooky
perjantai, juo kaljaa perjantai, juo kaljaa
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Nice things Nice things
Myönnän sen Myönnän sen
Suomi mainittu! Suomi mainittu!
Bueno Bueno
Tyhmää Tyhmää
Chuck Norris vetää turpaan Chuck Norris vetää turpaan
Darwin Award Darwin Award
Kuuma Kuuma
jack nicholson jack nicholson
hehe-man hehe-man
taputus taputus
kirveelle töitä kirveelle töitä
Kys Kys
Mee vittu töihin :D Mee vittu töihin :D
 946 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
08.08.2022 22:49:44
[ + 3 | ]

alkoholiongelma

[66381] [ota-kantaa.png] [0.1 MB] [720x304] [] []
ota-kantaa.png

alkoholiongelma

 · 

alkoholi

(95)  · 

kesä

(48)  · 

sinun kohtalosi

09.08.2022 00:26:01
#590743 [+-] Piilota Suosittele

taas yksi kesäinen päivä pulkassa ilman tipan tippaa
kyllähän se huolestuttavalta kuulostaa mutta vakuutan että voin aloittaa ihan koska vaan haluan

09.08.2022 01:50:50 | 01:51:08
#590751 [+-] Piilota Suosittele

No, viikon päästä töihin, niin ei oteta viikolla ollenkaan. Lomalla on välillä vähän yömyssyä otettu viikollakin. Nyt kyllä on pysytty erittäin kaukana kaikesta alkoholista eilen ja tänään kun oli vähän jäissä häissä ja aina kun yöllä heräsi, niin sydän takoi niin perkuleesti.

09.08.2022 09:47:54
#590800 [+-] Piilota Suosittele

Ei.
Kaapissa on vielä lonkeroa, avaamaton kirkas rommi, 3 pulloa belugaa, pari pulloa tequilaa ja 1/2 avattu stoli.
Eli ei ole alko ongelmaa vielä hetkeen.

[ 4 viestiä | ]