Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 11:19:33 Jäseniä 52 Vierailuja 10 720 Medioita 1131

[m=median id]

Huutonaurua Huutonaurua
uuni onohtu päälle uuni onohtu päälle
repskops.jpg repskops.jpg
taas vitun tarpeellinen kuvakommentti taas vitun tarpeellinen kuvakommentti
Huhuu Huhuu
Kuvakommentti Kuvakommentti
Kiukuttelukerho Kiukuttelukerho
Tämähän on Tämähän on
kalian syy kalian syy
atk jonne atk jonne
apustus internetissä apustus internetissä
Muikkunen Muikkunen
Eikö ollut osuvasti murjaistu? t. Shiro Eikö ollut osuvasti murjaistu? t. Shiro
Ismon sormipyssyt Ismon sormipyssyt
Kaiken uhri Kaiken uhri
Kuvakommentti Kuvakommentti
fuck fuck
Videokommentti Videokommentti
Kuvakommentti Kuvakommentti
Vituttaa Vituttaa
Tuomion lippis Tuomion lippis
Töihin NYYH Töihin NYYH
Kuvakommentti Kuvakommentti
Paras elintaso ja etuudet Paras elintaso ja etuudet
 1 149 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
10.10.2020 00:12:39
[ + 12 | ]

Kuvakommentti

[48524] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1019x1280] [] []
tiedosto.jpg

kuvakommentti

(290)  · 

aku ankka

(269)  · 

en muista

 · 

en

(17)  · 

muista

 · 

kerro

10.10.2020 19:33:01 | 19:33:57
#398170 [+1] Piilota Suosittele

Paavo Väyrynen ja Urpo Leppänen saivat kuolemantuomion. Valittavana oli kolme vaihtoehtoa : hirttäminen,giljotiini ja sähkötuoli.
Arvottiin ensimmäinen teloitettava, ja arpa lankesi Urpolle. Urpo aprikoi : "Hirttämisestä en pidä, giljotiini on niin veristä, että minä otan sähkötuolin."

Urpo vietiin sähkötuoliin, ja pyöveli käänsi kahvasta virran päälle. Mitään ei tapahtunut, sähkötuoli oli rikki.

Koska kuolemantuomio voidaan panna täytäntöön vain kerran, Urpo pääsi vapaaksi.
Paavoa tuotiin jo sisään, ja ohikulkiessa Urpo kuiskasi Paavolle :"Sähkötuoli on rikki."

Paavo sai nyt valita teloitustavan , ja Paavo sanoi :" Minäkään en pidä hirttämisestä, ja kun sähkötuolikin on kuulemma rikki , niin minä otan sen giljotiinin ."

[ 8 viestiä | ]