Ei se oo heleppua ku dementtia vie mennessään. Eikä tarvi olla ku vaan tarpeeksi vanaha niin ei tajua asioita, huomaahan tuon itestäki. Jotku vitun e-pelit sun muut saatanan tubettajat on mulle täyttä hepreaa. Toisaalta oon kyllä joutunu selittämään muille, että mikä se internet oikein on ja missä se on. Vaikka kuinka yrittäis selittää yksinkertasesti niin ei mee jakeluun. Sitte ite on öönä aapisen laijjalla ku puhutaan jostaki nykynuorten jutuista.
Arjalla ei näköjään muutenkaan oo kaikki ihan hanskassa:
>>384215 Ku on keskimäärästä älykkäämpi niin siinä heleposti ahistuu ku ympärillä pyörii keskimäärästä tyhymempiä. Pakkohan se on jotenki onnistua alentummaan niien tasolle niin elämä vaikuttaa helepommalta ;_;
[
3 viestiä
|
]
⭰
STFUCunt
Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011)
Epähyväksyttävä
nyt tulee soosia
judelaw.jpg
Mikko
Intti Setelit
mielipide
Läski-Paska ja homo
Haista paska
Nälkä
Poison Killer Squad Lider
Nalle lukee
Nyt riittää :DD
Kuvakommentti
hupiukko
jumalauta ei helvetti
HMMMM
BURN
Slobo ottaa huikkaa
Deal with it
Läski-Paska duunari
Mitä vittua
Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi