Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 11:19:33 Jäseniä 52 Vierailuja 10 693 Medioita 1131

[m=median id]

klassikko nappulasta klassikko nappulasta
Anteeksi, nyt tulee spermaa Anteeksi, nyt tulee spermaa
Miehen työ Miehen työ
KLANG ! KLANG !
viestini hapsille viestini hapsille
BRILLIANT! BRILLIANT!
:D :D
haisuli haisuli
Katoppa kummaa! Katoppa kummaa!
Oleellista Oleellista
Jack Nicholson Jack Nicholson
Niin se tämän maan päällä kulkee Niin se tämän maan päällä kulkee
Kummitustalon Kaleva kertoo irtisanomisesi syyn Kummitustalon Kaleva kertoo irtisanomisesi syyn
Juksutettu Juksutettu
On Jumalan suunnitelma tällainen On Jumalan suunnitelma tällainen
"Ai sinä taas?" "Ai sinä taas?"
Mielipiteesi Luolaston käyttäjistä? Mielipiteesi Luolaston käyttäjistä?
Läskin Paskan Amerikanserkku Läskin Paskan Amerikanserkku
Oh REALLY? :D:DD Oh REALLY? :D:DD
>Obamista :D >Obamista :D
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
sycks sycks
Niinpä niin Niinpä niin
peukalo :3 peukalo :3
 1 544 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
05.09.2019 18:23:59
[ + 8 - | ]

Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa.

[34003] [mitavittua.png] [0.03 MB] [556x747] [] []
mitavittua.png

mita

(43)  · 

vittua

(12)  · 

teoria

(7)
06.09.2019 08:57:43
#243552 [+-] Piilota Suosittele

"Mies meni matkatoimistoon ja sanoi virkailijalle:
-Haluaisin matkustaa oikein rentouttavalle lomalle jonnekin, voisitteko ehdottaa matkaa?
-Menkää Tunisiaan.
-No jaa, en tiedä. Siellä on niin kuuma. Olisiko jotain muuta?
-No, matkustakaa sitten Grönlantiin.
-Ei, ei se ole hyvä. Siellä on niin kylmä. Eiko teillä olisi ehdottaa muuta?
-No, miten olisi matka New Yorkiin?
-Mjaa...mutta ei, siellä on hirveän paljon ihmisiä. Olisiko jotain muuta?
Virkailija alkoi jo vähän hermostua, mutta ehdotti kuitenkin:
-Entä jos lentäisitte Vuokattiin?
-E-ei, siellä on niin vähän ihmisiä ja yksinäistä. Eikö teillä olisi mitään muuta?
-No, on meillä vielä semmoinen yhdistetty erotiikka-urheilu-lomapaketti.
-Aijaa, mikäs se on?
-Suksikaa vittuun!"

[ 6 viestiä | ]