Tooosi tv ei ole lähelläkään. Putosi täydellisesti kun katsoin joskus kaverilla eräjorma-vai mikä se oli videon kuusamosta. Olivat 0-asteisella lumella josta näki, että vesi tipahtelee kuusen oksista. Samalla jannut selittivät, että tämä -30 pakkanen tappaa sinut nopeasti jos et nyt osaa punoa oksista laavua.
Jenkkilään menee todellakin kaikki kaupaksi. Saa olla mitä paskaa vain. Vähän ääni-efektiä ja viuhahdusta samasta kohdasta 10 kertaa niin se on myyty. Jenkkien tekemän vitun dokkarit toimivatg samalla tavalla. Onneksi niitä ei ole pakko katsoa.
>>212359 vesi tipahtelee kuusen oksista. Samalla jannut selittivät, että tämä -30 pakkanen tappaa sinut nopeasti
:D
Vähän ääni-efektiä ja viuhahdusta samasta kohdasta 10 kertaa
Se vähän vituttaa kun se dokkari pitää vääntää aina 40 minuuttiseks kertomalla asiat uudelleen ja uudelleen. 15min ois ihan tarpeeksi, ja nyt Discovery vai Historic Channelkö se oli on sortunut samaan.
Näin saadaan vähällä paljon sisältöä. Ja jenkeissähän on mainoksia kolmen minuutin välein, niin voi jäähä joku pätkä näkemättä, mutta enempi epäilen kyseisen kansakunnan lähimuistin pettämistä...
[
4 viestiä
|
]
⭰
Karmen lista
Mieto
HMMMM
Kuvakommentti mielensäpahoittajille
ÖYH
Im not in pain.
Arkistoon
Soini jatkaa!
Nautin tästä
aku
kuvakommentti
Akulla on munaa
Alonsoa himottaa
Kuvakommentti
Ismon sormipyssyt
Tulevaisuus
@hapsi_ :den peukalo
Mitä helvettiä t. Japanin pääministeri
Nyt riittää :DD
Kullini on niin kova, että sillä voisi leikata timanttia