Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 11:19:33 Jäseniä 52 Vierailuja 10 693 Medioita 1131

[m=median id]

Noot noot Noot noot
Hyi vitun vittu Hyi vitun vittu
Diileri Diileri
Lopettaja Varg Lopettaja Varg
excellente excellente
Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3 Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3
Hyvää joulua Hyvää joulua
Slobo ottaa huikkaa Slobo ottaa huikkaa
Rikhard Rikhard
Tom Nauttii Tom Nauttii
aha aha
Nörtti fix'd Nörtti fix'd
Hihi :3 Hihi :3
Weird IPA-Wank Weird IPA-Wank
triggered triggered
vitunvihabobo.jpg vitunvihabobo.jpg
Intti Setelit Intti Setelit
No hv sit hehe No hv sit hehe
ebin servetti :D ebin servetti :D
Mitä vattua minä juuri luin? Mitä vattua minä juuri luin?
ilmeeni kun tajusin olevani assburger ilmeeni kun tajusin olevani assburger
Ole hyvä ja poistu Ole hyvä ja poistu
hapsi hapsi
Olen aivan samaa mieltä Olen aivan samaa mieltä
 1 312 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 15.05.2019 17:07:18
[ + 11 | ]
👑 Plussatuin 15.05.2019.

Kuvakommentti

[29642] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [480x480] [] []
tiedosto.jpg

bruce willis

(7)  · 

hate

(8)  · 

niggers

(26)  · 

neekeri

(1397)  · 

kyltti

(100)
16.05.2019 06:29:58 | 06:30:30
#202548 [+-] Piilota Suosittele

Tuli oltua eilen hetki parkissa Turussa Yliopistonkadun itäpäässä, ja siellä oli melkonen ghettomeininki. Vajaa 20 älämölöä, siinä lienee joku moskeija ja näitten basaari.

Voi jeesus ei helvetti sitä meteliä ja ölinää. Siinä talossa kun joutuis asumaan.

[ 3 viestiä | ]