Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 11:19:33 Jäseniä 52 Vierailuja 10 740 Medioita 1132

[m=median id]

Mielipiteesi Luolaston käyttäjistä? Mielipiteesi Luolaston käyttäjistä?
Chuck Norris vetää turpaan Chuck Norris vetää turpaan
PAM PAM
ei vaan jaksa ei vaan jaksa
Niinpä niin Niinpä niin
kuvakommentti kuvakommentti
älkää kertoko tästä tutankhamon kuvasta modeille älkää kertoko tästä tutankhamon kuvasta modeille
täh täh
Jumalauta, ei helvetti Jumalauta, ei helvetti
giding's me? giding's me?
assburger wario assburger wario
mee kotiis mee kotiis
taputus taputus
Höhö hirvi Höhö hirvi
Juuh okei Juuh okei
Pölle Pölle
täh täh
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
sniff.jpg sniff.jpg
Sotamies, toimikaa! Sotamies, toimikaa!
mielipide mielipide
Jumalauta, ei helvetti Jumalauta, ei helvetti
Kuvakommentti Kuvakommentti
Mitä kissi kuuntelee? Mitä kissi kuuntelee?
 839 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
02.02.2019 11:50:35
[ + 3 | ]

Onnea

[23670] [onnea.jpg] [0.01 MB] [240x222] [] []
onnea.jpg

onnea

(6)  · 

paint

(334)
02.02.2019 17:24:06
#154782 [+-] Piilota Suosittele

Täntyyppisistä kuvista tulee aina nostalginen fiilis siitä miltä tuntui kun ala-asteelle saatiin ysärillä tietokoneet ja sit piirreltiin paintilla :3

02.02.2019 21:52:41
#154876 [+-] Piilota Suosittele

>>154782

Missä kroisoskoulussa sitä on käyty? Meillä ei ollu tietokoneita. Ruoka piti hakea itse luokan edestä. (ei ollut ruokasalia) Ja opettaja anto tukkapöllyä jos olit ilikiä.

02.02.2019 22:20:37
#154889 [+-] Piilota Suosittele

>>154876

No ei nyt kroisoskoulussa, mutta aloitin ala-asteen 1994 mikä ehkä selittää tämän eron ;3

Oli meillä pienehkö ruokasali mutta siellä söi vain isoin luokka (rinnakkaisluokkia ei ollut eli oli 6 eri porukkaa), ehkä Tsernobylistä johtuen me oltiin se pienin :D Ne kaksi joilla oli oma vuoroviikko olla järjestäjä hakivat ruokakärryt ruokalasta. En tiedä vieläkö tuollaista uskaltaa tehdä ettei tule muutakin yllätyssafkaa kuin kinderperunoita.

Tukkapölly kuulostaa kieltämättä aika kivikautiselta ja karulta :( Tietysti jos oli oikeasti ollut tuhma (eikä vaan että ope ei just omasta naamavärkistä tykkää) niin ei tietenkään mikään maailmanloppu.

[ 4 viestiä | ]